luni, 7 octombrie 2013

Rujuri de sezon

   Tot timpul aud şi văd că la începutul toamnei se trece de la rujurile  deschise, la cele mai închise, mai ales anul acesta când se poartă rujurile foarte vampy, închise, de la mov până la negru.  Nu e stilul meu...şi nici nu am curajul să port aşa ceva...dar am ceva rujuri mai închise, potrivite sezonului rece.... dar că parcă nu îmi vine să renunţ la rujurile mele rozali prăfuite.... Şi mi se face milă de cele mai închise că vor expira prin seltare dacă nu le port. Am scos la purtare arsenalul personal de rujuri pentru noul sezon, nu sunt foarte exentrice...dar parcă tot nu îmi vine să le port...


Dar după cum spuneam sunt încă ataşată de cele mai rozalii.. pe care le mai deschid cu un ruj mai deschis (de la Elf mineral) în centrul buzei.

Voi aţi schimbat nuanţele rujului în noul sezon? sau rămâneţi cu aceleaşi nuanţe tot anul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu