marți, 27 august 2013

Produse terminate în august

    Bine v-am regăsit! Deşi am venit de o săptămână şi aveam destul de multe de povestit, lenea şi spiritul vacanţei m-au cam împiedicat să scriu ceva săptămâna trecută....  încep cu această postare pentru că ştiu că nu va fi foarte lungă... Aşa să îmi intru în mână!
   Cum mai bine de jumătate de lună nu am fost acasă vă daţi seama că tare multe lucururi nu am terminat... Deodorantul a fost cu mine la fel şi BB Cream-ul de la Rimmel ...şi s-au cam terminat... Adică deodorantul e terminat complet iar din cremă iese produsul destul de greu..aşa că presupun că pe te terminate. Şi pudra de la L'oreal a fost cu mine, aşa cu ambalajul ei demult defectat, o trec la produse aproape terminate...
Spuma, masca de păr şi şamponul le-am lasat aproape goale şi acum la întroarcere le-am terminat.  Şamponul acesta de la Desert Essece e cel mai bun şapon fără SLS din câte am încercat...adică e un şampon bun în general... cu singuranţă am să îl recumpăr..dar nu chiar acum...(vreau să mai schimb un pic!)
    Pentru că la masca de păr de la Macadamia nu i-am făcut review doar câteva cuvinte am scris despre ea în postarea Cum îmi îngrijesc părul precizez că este cea mai bună mască pe care am avut-o vreodată... Chiar dacă acum am părul mult mai scurt şi deci nu mai am vârfuri uscate...pe vremea când am luat-o adică chiar acum un an a făcut treabă bună chiar de la prima utilizare... La început am folosit-o săptămânal apoi la două săptămâni şi din aprilie de când m-am tuns până la nivelul umerilor am cam uitat de ea.. Am revenit la ea prin iunie-iulie de frica că îmi expiră în august şi nu apuc să o termin, am folosit-o pe post de balsam. Încă mai am un pic, dar sper ca săptămâna asta să o dau gata. O voi recumpăra cu siguranţă dacă voi avea din  nou păr lung...pâna atunci trec la un balsam sau o mască fără pretenţii din  supermarket..
   
Deodorant Lady Speed Stick
Spumă de ras Balea
Şampon Desert Essence cu Tea Tree review aici
Rimmel BB cream review aici
Pudră Loreal
Masca de păr Macadamia Natural Oil 
Cam atât pentru acum.... da urmează să vă arat ce mi-am luat de prin Franţa.... în domeniul cosmeticelor....
                                                                            xx,            Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu