luni, 22 octombrie 2012

Culorile mele pentru toamnă - iarna

  Pentru a intra şi eu în rând cu anotimpul toamna, mi-am pregătit arsenalul de culori specifice, mai pe scurt rujuri şi lacuri numai bune pentru lunile friguroase.... Deşi pozele nu sunt cele mai calitative, eu am încecat să realizez şi primele mele swach-uri pentru a fi şi de folos, un pic, aşa...
  Din arsenalul rujurilor a venit timpul pentru cele mai închise, nu foarte că nu sunt eu aşa de îndrăzneaţă.
 În ordinea de pe tricou, de la stânga la dreapta avem: Revlon Colorstay 315 Juicy Plum, L'Oreal color sensational 440 Coral fire, Bourjois 41 Beige Elegant, topitul dar încă utilizabilul Elf Essential în Charming, confratele Elf Mineral în Runway Pink (preferatul meul) şi Nyx Christie.
  Pe mînă apar aşa:
Din categoria glosuri se prezintă trei:
Primul din faţă firmă necunoscută, oricum ştearsă (cadou primit), la mijlocul terenului Beuty UK în Coral şi ultimul Elf duo în Mauve Berry. Ele se prezintă aşa, doar că de sus în jos (adică cel de jos aici e Elf-ul):

Pentru categoria lacuri de unghi am două secţiuni: prima secţiunea rozo-roşie.neutră, cea mai purtată şi cea de a două cea colorată, pentru când şi când.
Farmec 314 (un roşcat maroniu cu sclipici fin), Farmec 8 (un roz mai prăfuit !!!), Revlon Red şi apoi două mini Revlon (dintr-un set- unul alb-rozuliu şi unul nude închis)
Categoria colorată e de la Maybelline, primele două din gama Colorama în Dark Plum şi Electric Blue, iar cel din urmă Vert Miracle (care se va asorta bine cu bradul la Crăciun).
 Acum să ne bucurăm de toamnă.


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu