vineri, 20 aprilie 2012

Biderma Sensibio - loţiune micelară

   După multe aştepări mi-am achizionat şi eu "the holy grail" al demachiantelor Bioderma Sensibio.

     Este un demachiant pentru tenul sensibil, care îndepărtează machiajul şi cel mai persistent fără să irite faţa sau ochi.Nu cred că am auzit sau citit nici un review negativ la acest produs. Toată lumea îl laudă... şi când este lăudat de makeup artişti ca Lisa Eldridge  sau de surorile Sam şi Nic (pixiwoo) care îl folosesc şi personal şi în kit-ul profesional, atunci ştii că e un produs bun.
       Drept urmare mi-am luat varianta de 500 ml, care cred că mă va ţine foarte mult timp. E adevărat că a costat 62 lei dar varianta de 250 ml costa în jur de 40 aşa că mi-am zis că aceasta e o mai bună investiţie. 
Ingredientele:
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.
   Nu conţine alcool, parfum  sau parabeni.
   Nu necesită clătire.
Eu îl aplic pe un disc demachiant şi îndepărtez uşor machiajul, de regulă repet procedeul să mă asigur că nu a rămas nimic.. Îmi lasă faţa curată dar nu uscată....  Este foarte delicat cu ochii şi pentru că e lichid nu necesită mult produs pentru un disc demachiant.
   Concluzia: Aşa ceva DA! Nu găsesc nici un defect în afară de preţ... dar mă gândesc că mă va ţine mult. Îl recomand indiferent de tipul de ten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu