vineri, 16 martie 2012

Sleek mania - ep.2 şi 3

    După prima comandă la Makeup Shop, când am comandat paleta Au Naturel, am devenit obsedată de ele, sunt culorie sunt pigmentate, nu sunt prea pudră, uşor cremoase, o combineaţie de culori mate şi luciase, se lucrează uşor cu ele, plus că sunt la un preţ foarte rezonabil pentru calitatea lor, 36 lei.... aşa începe serialul... acesta a fost episodul 1.

    Episodul 2 - Mărţişorul. Mărţişorul ideal a constat în alte două palete, Oh so special şi Me, myself and eye.  Când le-am deschis m-am simţit din nou ca la 5 ani când mama îmi cumpăra o cutie nouă de creioane colorate sau carioci (deduc de aici că am avut o uşoară dependenţă de culori de mic copil). Am fost foarte surprinsă însă de paleta Oh so special  pentru că în imagine nu se vede că cinci culori sunt metalice, ceea ce m-a încântat.(primele trei de sus în jos din coloana din stânga şi cele două de pe rândul al doilea de jos în sus). Restul seamănă foarte bine cu imaginea.
    Episodul 3 - 8 Martie. Da... ce bine e cu luna asta martie, chiar dacă achiţi tu factura, ai motiv să îţi iei multe lucruri nejustificate altfel! Am continuat cu Bad Girl, Sunset şi Original (în poza de mai jos). Aceiaşi încântare de copil tâmp.....Am vrut paleta Monaco foarte tare, dar nu era în stoc, şi am ales Sunset deci iniţial mă hotărâsem să nu o iau....
  Acum aş mai dori paleta Monaco.. foarte tare... şi probabil voi renunţa la Storm şi la Acid, deşi îmi fac şi ele cu ochiul....
                                                           Va urma.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu