duminică, 26 februarie 2012

Stiluri de aranjare a părului pentru primavară 2012

   Preocuparea mea pentru păr pare fără sfârşit, deoarece am descoperit ca un păr aranjat e mult mai important chiar decât machiajul  (ceea ce e pasiunea mea....) şi eu sunt cam leneşă.  Pentru inspiraţiea acestei primăveri mult aşteptată, am găsit o serie de imagini de la prezentările de modă pentru primăvară - vară 2012, care cred că au fost prin septembrie ... că acum sunt deja cele perntru toamnă iarnă 2013.  Nu mi se par foarte greu de realizat şi par extrem de purtabile atât la lucru cât şi în timpul liber.
Bucle lejere la Nicole Miller
Stilul la plajă... tot bucle, dar mai bine definite, la DKNY
Coada de cal aranjată la Ralph Lauren
Buclă în păr ca la...Carolina Herrera
Coadă de peşte M Kors
Mega-volum la Oscar de la Renta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu