marți, 27 septembrie 2011

Pensule de machiaj

  Multe bloguri de frumuseţe şi fete de pe youube arată tot felul de pensule. Eu una am fost foarte întârziată în a afla despre pensule, ca şi despre multe alte produse de machiaj. Ştiu că sunt şi alte fete care nu folosesc pensule sau nu ştiu multe lucruri despre ele,aşa că o voi lua de la început cu explicaţii care pot părea puerile dar care mi-ar fi placut să le ştiu acum câţiva ani.
    Avem nevoie de pensule în machiaj? Răspunsul este da şi nu. Nu ai nevoie de pensule pentru un machiaj simplu, fără pretenţii. Pentru pudră foţi folosi bureţelul dar cu mare atenţie  să nu pui prea mult. O pensulă pentru pudră te ajută să controlezi mai bine cantitatea şi cu o mai mare precizie. Pentru fondul de ten sunt doua tipuri de pensule una mai plată şi una cu două tipuri de fibre, sunt folosite pentru tehnici diferite de aplicare a fondului de ten. Deasemenea se poate folosi un bureţel pentru  aşa ceva care trebuie înmuiat în apă. Dar cel mai bine, după parerea mea, este cu degetele. După mai multe încercări şi cu pensula şi cu bureţelul am revenit la aplicarea cu degetele şi pentru fondul de ten şi pentru anticearcăn. Multe ar spune că nu e foarte igienic. Dacă ai mâinile curate nu văd nici o problemă. oricum şi pensulele trebuie curăţate, mai ales dacă sunt folosite la produse cremoase.Am văzut şi makeup artişti (foarte mari) care îşi folosesc degetele la machiajul altor persoane, deşi acesta ar fii unul din atuurile pensulelor: se pot curăţa uşor şi e mult mai igienic dacă trebuie să machiezi alte persoane să nu îţi pui mâinile pe faţa tuturor. Dar pentru că acest post nu e pentru makeup artişti, ci pentru începătoarele revin la utilitatea sau non-utilitatea lor.
           Până aici Nu mi se pare că e necesar să ai pensule, te poţi descurca şi fără, e adevărat trebuie un pic de exerciţiu, mai ales la pudră, dar se poate. Pentru aplicarea blushului (fard de obraz) sau a pudrei bronzante mi se pare foarte necesar să ai o pensulă, deoarece produsul se aplică localizat şi ai nevoie de precizie.Când vine însă vorba de machiajul ochilor pensulele nu se compară cu aplicatoarele alea minuscule ce vin cu fardurile.(care nici măcar nu te ţin foarte mult)  Pentru ochi zic DA pensulelor!. E adevărat că poţi opţine machiaje frumoase folosind degetele sau aplicatoarele, trebuie doar să ai mai mult răbdare.Pensulele pentru ochi îţi dau mult mai multă precizie în aplicare, precum şi posibilitatea de a  încerca tehnici noi!  Cele de jos sunt doar câteva din cele mai esenţiale.(rândul de sus, mai ales)
     Firmele cele mai renumite de pensule sunt Sigma şi Mac. Cum la noi nu se găsesc, noi avem de ales între cele de la Sephora şi cele de la Elf. Ale mele sunt toate elf atât essential cît şi studio. Mi-am mai luat şi din magazine, dar sunt de aşa proastă calitate că nu prea se merită.
    Asta am considerat că  e de spus pentru început despre pensule. Se poate şi fără ele dar e mult mai uşor şi mai placut cu ele. Acum e pentru fiecare să decidă dacă merită să investească sau nu în pensule de machiaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu