miercuri, 24 august 2011

Dezamăgirea mea cu Sephora!

         Ca un cadou de ziua mea am ajuns şi eu la unul din magazinele Sephora, cel din Cluj (la Pollus) şi mare mi-a fost dezamăgirea...După atâta drum şi aşteptare şi entuziasm......Nici vorbă de firme ca Urban Decay, Nars, Benefit, Bobbi Brown, Tarte, Make up for ever..etc... Şi eu care îmi doream să le vad, să fac ceva swach-uri, şi chiar să cumpăr . Prima pe listă ar fii fost Naked pallet de Urban Decay sau Benefit hight been.., dar nu.... aceleaşi produse gen Dior, Chanel, YSL, care se gasesc şi în Douglas sau în alte centre comerciale sau cele gen L'oreal, Max factor etc pe care le găsim în orice supermarket. După ce am vizionat zeci de videoclipuri pe youtube cu fete ce fac cumpărături de la Sephora mă aşteptam la cu totul altceva. Singura marca de care am dat este Too Faced de la care mi-am luat paleta Natural eye şi primerul de ochi Shadow insurence    
          Norocul acelei zile a fost ca în primul Carrfour în care am intrat am găsit ceva produse L'oreal şi Maybelline la ceva ofertă şi astfel mi-am mai achiziţionat două triouri, două rujuri, un single şi două pudre (una pentru faţa bronzată şi cealaltă pentru faţa mea palidă de iarna). Şi ca dezamăgirea să nu se termine aşa repede constat acasă, (recunosc la primele utilizări fără bază de ochi) ca triourile de la L'oreal sunt mai bune decât cele de la Too Faced, primele au fost 25 de lei, în timp ce paleta a fost aproape de 150 şi plus că fardurile Too Faced au doi parabeni. Probabil că şi cele  de la L'oreal au dar măcar nu sunt aşa de scumpe!
         Cu acestea întâmplate am hotărât să îmi înving dependenţa de cosmetice, să iau cu grijă doar ceea ce chiar am nevoie ( asta ar însemna să nu mai iau nimic vreo 10 ani) şi acestea pe care le iau să fie cât mai naturale sau cel puţin fără parabeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu