duminică, 31 iulie 2011

Tendinţe toamnă-iarnă 2011

 La cum e vremea afară, rece, cu ploi şi fără nici o rază de soare, nu poţi să nu te gândeşti la toamnă, deşi august încă nici nu a început. Şi dacă e toamnă se pune întrebarea care sunt tendinţele pentru noul sezon.
            Ca în orice anotimp rece blana e readusă pe podium, la fel şi palonul lung doar că acesta este la mulţi creatori în culori electrizante de roşu, albastru, violet sau chiar roz, sau culoarea albă, numit in acest senzon White Swan (Lebada Albă) aşa ca să te integrezi mai bine în peisajul  nins. Pe lânga acestea noutăţile ar fi:


-                                          Culoarea rosu!

-                                         Mixuri de imprimeuri, dacă până acum nu prea era de acceptat să le combinăm acum e chiar la modă. Dintre toate tipurile de imprimeuri bulinele au acum supremaţia.
-                                         Lungimea maxi, se menţine în preferinţe când vine vorba de rochii    
         
-                                         Costumul devine pe podium uşor masculinizat, in culori mai mult neutre: Gri, bej, negru.
 f              
-                                         Feminitatea dantelei nu este uitată
                         Acum tot ce îmi rămâne de făcut este să scotocesc prin dulap să văd ce am şi cum să le        combin, adică să imi fac ordine prin dulap, ca am cam imbulinat-o!!!
Inchei cu câteva imagini care mă inspiră!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu