miercuri, 12 iunie 2013

Pensule pentru machiaj

    Deşi am o groază de pensule, de folosit zilnic folosesc doar câteva. M-am gândit că ar fi nteresant să vă arat care sunt pensulele mele esenţiale... Majoritatea pensulelor pe care le am sunt de la ELF, cele cu mâner alb din gama Essential iar cele cu mâner negru din gama Studio, mai sunt câteva Elemental.Esthetics (?!)... şi câteva la care nu le ştiu marca....Iniţial mi-am cumpărat câte două-trei...apoi am reuşit să îmi cumpăr un set din gama Studio. Cele din Gama Studio sunt mai moi decât cele din gama Essenţial.


      Acestea sunt pensulele cele mai folosite, adică folosite în f.iecare zi, două pentru faţă: cea mare pentru pudră şi bronzer pe toată faţa şi cea mai mică pentru bush şi contur. Pentru ochi pensula blending (prima albă din stânga mi se pare cea mai importantă, acum mi-am mai comandat una că e doar 9 lei şi a mea se desprinde la mijloc, în gama Studio pensula de blending nu e aşa de mare şi are perii mai compacţi). Urmează pensula plată pentru aplicarea fardului pe toată pleoapa,  pensula mică pentru definirea pliului ochiului sau linia de jos a ochilor şi pensula Small Angled pentru linia de contur (cu gel sau pudră; poate fi folosită şi la sprâncene foarte bine).
   La pensulele din gama Essential am varianta aproape identică din gama Studio care deşi sunt mai moi sunt neglijate, poate m-am obişnuit cu acestea...nu ştiu.
    De cele mai multe ori eu aplic fondul de ten cu degetele, corectorul cu aplicatorul lui şi apoi cu degetele şi la fel şi iluminatorul. Pentru pudră îmi place să folosesc pensulă pentru că mi se pare că bureţelul din dotare pune prea multă.
     Dacă am timp şi petrec mai mult timp cu machiajul (gen ocazii speciale sau în weekend) mai adaug la folosire:


Pensula Top Flat - scrie că e de pudră dar eu o folosesc la blenduit fondul de ten....după ce folosesc degetele....
Pensula Evantai pentru iluminator -  mai ales dacă e unul foarte pigmentat...depune foarte puţin produs.
Pensula Stipplle - care după cum vedeţi e sugrumată de un elastic...pentru că mi se părea că avea perii prea răsfiraţi şi aplica prea puţin produs am făcut-o mini stipple (tot am vrut să iau variata mini ...dar m-am gîndit că dacă îmi place să o folosesc aşa şi merge...ce rost are, oricum nu o vede nimeni!) Asta o folosesc dacă aplic blush cremă sau în ale rânduri pentru a blendui corectorul anticearcăn.
Pensula cu mâner transparent nu ştiu ce firmă e dar dacă am nevoie de o pensulă adiţională la blending o iau pe asta că e mai mare şi pufoasă.
Pensula Angled o folosesc pendtru colţul ochiului....cu o culoare medie şi apoi vin cu cea mică de sus cu o culoare şi mai închisă....
Am uitat să adaug în poză pensula de Bronzing din gama Essential pe care o folosesc la conturare din când în când (mâner alb şi perii roşiatici)
  Dar cum în timpul săpămânii nu stau să pun aşa multe nuanţe pe pleoapă ....nu le folosesc aşa de des.
La aceste pensule se adaugă aşa ca accesorii cleştişorul de gene, acum am Revlon, de cîteva săpămâni dar pînă acum de ani de zile am folosit cel de 9 lei de la ELF, dar care după ce se distruge banda de cauciuc deşi are bandă de rezervă, aceasta nu stă aşa de bine ca cea originală. Eu înlocuiam cleştişorul de gene cam dupa 6-10 luni cu altul.... Pentru sprâncene nu mi-am luat pensulă specială şi am curăţat peria de la rimel/mascara şi e foarte ok.

Cel de sus e Revlon, cel de mai jos, cu apostrof e ELF.

Cam acestea sunt pensulele şi accesoriile pe care le folosesc zilnic sau cu regularitate. Pensula de blush şi cea Smal Angled le am în dublu exemplar pentru că le-am luat iniţial solo şi apoi peste un an sau aşa când am luat kit-ul erau şi acolo.
   Alte pensule neprezentate şi puţin folosite:

  Toate pensulele din dotare personală sunt următoarele aliniate la start:

Eu zic că am destule.... adică mai multe decât folosesc... Pentru ruj nu folosesc pensulă.. dar îmi place să ştiu că am, aşa în caz de nevoie...
  Voi  câte pensule folosiţi pentru machiaj?  Aveţi şi alte preferinţe???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu