sâmbătă, 22 iunie 2013

Bagajul de vacanţă -varianta mini

    Ştiu că pentru mine e cam devreme să mă gândesc la ce pun în bagaj, că plec abia peste o lună, totuşi cam ştiu ce şi cum. După cum am scris şi în postarea cu cosmeticele din bagajul de vacanţă incerc să pun doar lucrurile esenţiale pentru că ştiu că voi face acolo cumpărături şi nu am decât bagajul de mână. Anul trecut am făcut o postare asemănătoare cu bagajul de vacanţă la mare, dar acum vă arat concret hainele pe care intenţionez să le iau cu mine.

 Am pus o rochiţă, nu sunt încă sigură că va fi aceasta, dar aceasta e preferata mea acum.
Un cardigan crem
Pantaloni scurţi de blugi
Costumul de baie (nu merg la mare aşa că unul e deajuns)
Două maieuri
Un tricou
Sandale
        Împachetate arată cam aşa:
Apoi mi-am dat seama că tricoul sau unul din maieuri va fi pe mine, poate chiar cardiganul, depinde de cum va fi vremea în ziua plecării. Adaug deci hainele cu care voi călători.

Pantaloni lungi, subţiri
Tricou (cel de mai sus)
O eşarfă
Balerini - să fiu cât mai comodă.
           Se mai adaugă la bagaj lenjeria, şosetele şi portofelul cu acte şi bani. Sper să încapă toate într-o geantă de tipul celor de plajă, din material./că alea sunt mai mari dar uşoare)...  Geanta de mână la aeroport trebuie să aibă dimensiunile maxime de 50x40x20 cm, ceea ce credeţi-mă e destul de mică. Sper să încapă bine.... Dacă mă aleg cu prea multe haine acolo am de gând să abandonez tricoul şi maieurile la sora mea (că acolo merg) . şi să vin doar cu hainele noi... Asta aşa ca plan de rezervă B... Sau planul C la întoarcere mă îmbrac ca ursul posar cu trei straturi pe mine ..până trec de check-in. (ha..ha..ha).
           Aşa va arăta bagajul meu....dacă nu intervin cine ce schimbări!
                                                             xxx Cosmina

2 comentarii:

  1. O vacanta frumoasa, iti doresc!

    Sunt noua in lumea aceasta "virtuala" si mi-ar prinde bine o vizita pe pagina mea, precum si niste sfaturi/ pareri. Daca iti face placere, te astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes cu blogul! Am sa mai trec pe la tine sa vad diferite articole. Am incercat sa iti las un commentariu dar nu am reusit... voi mai incerca...

      Ștergere