vineri, 21 iunie 2013

Cosmeticele din bagajul de vacanţă - varianta light

     Deşi plec în vacanţă abia la finalul lunii iulie, mă gândesc deja la liste...şi .eventuale cumpărături... Pentru mine bagajul de vacanţa va fi unul extrem de light..... din mai multe motive.
  • Voi călători cu avionul, fără bagaj de cală, doar cel de mână deci trebuie să fiu atentă la ce produse pun (nu prea multe licide sau creme).
  • Pentru că plec în străinătate vreau să îmi cumpăr cosmetice şi haine de acolo, aşa că la întoarecere trebui să îmi încapă în bagaj.
  • Dacă la întoarecere voi avea prea multe, trebuie să pot renunţa la câteva produse...aşa că aleg produse de care nu mi-ar părea rău să mă despart
Concluzia este că nu aleg produse voluminoase sau scumpe (gen Naked Palette) pentru a avea cât mai mult loc şi pentru a nu-mi părea rău dacă se întâmplă ceva cu ele sau trebuie să le las pe acolo.


Faţă:
Rimmel BB cream, că are spf 25,
Pudră de la Loreal (că nu mai are mult),
Blush şi bronzer duo de la ELF (că o să mai găsesc eu reduceri la ELF să îl recumpăr),
Sprayul de fixare a machiajului de la Alverde  (nu ştiu dacă va trece de checking, dar eu încerc!)
Ochi:
esenţial e o mascara..
eye primer de la Elf (cel de 9 lei).
În loc de farduri am ales mai multe creioane de ochi, în culori diferite că sunt mai compacte, nu ocupă loc mult şi le pot folosi şi ca fard cu un primer. (negru, marouri, albastru, verde, rozliu)
Am pus şi o paleta mică de la Avon, pe care nu o prea folosesc dar pentru că e mititică ocupă puţin loc. Aş putea renunţa la paletă că şi blushul şi bronzerul le pot folosi ca farduri.
Buze: 
am ales la fel trei creioane: nude, roz şi un berry,în funcţie de look
un ruj
un glos
Pensule:
Blush brush...- pentru blush şi bronzer
Blending eye -  pentru aplicat fard sau blenduit
Pudra o pot aplica cu bureţelul din dotare sau tot cu pensula de blush.

Însumate toate lasă loc în portfard... dar poate renunţ la paleta de farduri şi chiar la câteva creioane de ochi că am pus 3 marouri şi două nuanţe de albastru...La întoarcere, dacă am noroc la cumpărături super strong, cel mai uşor aş renunţa la pudră, paleta de farduri, mascara... dar dacă voi fi nevoită renunţ şi la BB cream, duo blush-bronzer, ruj sau creioanele Avon (nu şi la cele UD)

Voi ce machiaje luaţi cu voi în vacanţă? Ce mi-aţi sugera?..... Eu zic că am împachetat puţin..... sunteţi deacoord? Vara trecută am avut o altă variantă pe care o puteţi vedea aici.  Anul acesta am sărit peste: anticearcăn, cleştişor de gene, pudră iluminatoare, balsam de buze (poate îl adaug....), gel de curăţare..

Urmează şi o postare cu hainele pe care le iau cu mine... tot variantă light....
                                                                     xx  Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu