duminică, 9 iunie 2013

Machiajul unei zile

sau Produsele preferate din acest moment

              Pentru că lunar fac postări cu ce produse am terminat, şi pentru că machiajele nu se prea termină, m-am gândit să vă arat ce produse folosesc zilnic.... Pentru unele persoane poate părea excesiv, dar dacă acesta e adevărul ..... nu mă sfiesc să îl arat... E adevărat că uneori mai sar peste unele etape....depinde de zi, dar în majoritatea zilelor lucrătoare cam aceste produse sunt utilizate.



             Am trecut de la fondul de ten Rimmel Wake me upreview aici la Garnier BB cream variana oil free,review aici că se încălzise afară apoi s-a răcit şi am revenit la Rimmel Stay Matte că le terminasem de primele două(acum mi-aum luat alt Wake me up) şi de două zile folosesc Rimmel BB cream. (am să îi fac review după mai multe teste).

        Pentru a fixa fondul de ten folosesc două pudre, una mai deschisă pentru zona de sub ochi şi una mai închisă pentru restul feţei.


Apoi urmează blushul, cel mai folosit fiind Twinkle pink de la ELF...e un roz cu sclipici, dar nu se vede tare pe obraz sau cel de la Sleek din trio. Apoi în funcţie de zi sau folosesc sau perlele bronzante de la Avon pe toată faţa sau pudra bronzantă din duo ELF pentru contur. Apoi urmează iluminatorul sau cel pudră sau cel cremă, ambele de la Sleek. Pentru sprâncene folosesc kit-ul de la ELF.(când nu mă grăbesc!!!)


Pentru ochi nelipsite sunt Mascara Maybelline Colosall cat eye, review aici şi unul din creioanele sau de la Avon sau de la Urban Decay. Am scris mai multe despre creioane aici.


Pentru buze ador combinaţia: creion natural Wet and Wild nr.6 , rujul Avon long lasting, cu review aici şi cel de la ELF Studio în Runnway Pink. De regulă mă rujez în maşină în drum spre servici.


 
 


           Nu am pus nici o paletă de farduri pentru că nu am preferate, încerc să le folosesc prin rotaţie, în fiecare zi alta. Peste anticearcăn cam sar, folosesc fondul de ten cu al doilea strat dacă consider că arat cam panda!   În prima poză am pus şi eye linerul de la Avon...deşi îmi place nu îl folosesc constant.
        Sunt un pic obsesivă? Poate!....dar să ştiţi că îmi fac machiajul în 10 minute maxim 15 dacă lucrez la blenduit farduri prea mult.... Aş putea sta eu mult şi bine....peste jumătate de oră dar dimineaţa prefer să dorm cât mai mult şi să mă machiez rapid.

                                                                   xx Cosmina

4 comentarii:

  1. asteptam sa gasesc si o poza cu machiajul de zi-de-zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate nu suport poze cu propria mea moaca...si nu ma incumet nici sa ma uit eu la ele dar sa le pun public pe net..no..no..no.... sorry pentru dezamagire!

      Ștergere
    2. Trebuie sa-ti faci curaj pentru ca sunt sigura ca faci lucruri minunate cu toate produsele alea. pupici

      Ștergere
  2. Mersi pentru increderea acordata.. poate daca imi iau o camera mai buna o sa ma risc.... Produsele sunt bune..cu mine am probleme...ha..ha..ha..

    RăspundețiȘtergere