vineri, 7 iunie 2013

Gerocossen cremă de noapte

    Am ajuns la a treia cutie din această cremă şi abia acum mă apuc să îi fac review.... ca să vezi  cât sunt de în urmă cu unele postări.... Mi-am luat-o prima dată pentru că scria că este cu acid hialuronic şi nu numai că acesta e recomantant în lupta împotriva ridurilor dar pentru că păstrează hidratarea pielii pentru mai mult timp e ingredientul ideal pentru  tenul uscat sau deshidratat.. Prima dată am luat-o dintr-o farmacie mică, apoi am căutat-o cu disperare şi am găsit-o în DM, acesta, cea de a treia, mi-a cumpăra-o mama tot dintr-o farmacie.

Din păcate poza mea apare înclinată când o încarc deşi în calculator e dreaptă aşa că pun acestă poză luată de pe google
Îmi place pentru că e hrănitoare, se absoarbe repede în piele, nu lasă pielea grasă dar o hrăneşte, şi dimineaţa simt că pielea este catifelată, Chiar dacă am avut pielea iritată şi sensibilă am putut să o folosesc. Am folosit-o şi în iarnă când pielea îmi era uscată dar şi acum când e normală. Nu are miros. Parcă oferă un pic de fermitate dar nu pot spune că este extrem de remarcabil. Din toate cremele pe care le.-am încercat aceasta cred că îmi place cel mai mult. Am mai încercat de la Gerocossen şi altă cremă cu lăptişor de matcă, parcă,  dar nu mi-a plăcut aşa de tare. Nu avea aceiaşi consitenţă. Aceasta e cremoasă dar nu grasă...deşi hrăneşte bine
Pe crema mea scrie acid hialuronic şi Quallen, nu ştiu ce substanţă e aia
Pe acesta din poză scrie Centella....deci nu ştiu dacă e la fel
:AVANTAJE
  • consistenţa uşoară 
  •  hrănitoare dar nu grasă
  • pătrunde repede în piele
  • preţul redus, cam 15 lei
  • nu irită pielea sensibilă
  • nu are parabeni
DEZAVANTAJE:
  • nu o găseşti chiar peste tot
  • Nu ajută cu ridurile sau cu fermiatea prea mult
CONCLUZIE
Dacă am cumpărat-o deja de trei ori se înţelege că îmi place mult. Pielea mea parcă o soarbe. Aş încerca şi crema de la Gerocossen cu extract de melc că sună tentant..... 

Voi ce cremă preferată aveţi? 
                                                                                        xx Cosmina


    
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu