vineri, 28 iunie 2013

Manichiura săpămânii

   Acum mă uitam la unghiile mele...că trebuie să dau lacul jos...şii-am amintit că nu am pus postarea cu ele...
Şi săpămâna trecută am avut unghiile aceiasi culoare..doar că acum..am pus o nuanţă de albastru pe inelar Deci e cam manichiura ultimelor două săpămâni. Mi se pare foarte estivală combinaţia.






Rimmel - Coctail Passion, o nuanţă de roz spre corai, un singur strat
Maybelline -Party Blue, un albastru deschis, un două straturi

Din păcate după 3 zile culoarea roz a început să se ducă...dar am mai văruit o dată vârfurile să mai trag de ea 2 zile... . Am vrut să fac ceva modele aurii dar am renunţat şi am rămas cu ea aşa.

                                                                                    xx Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu