joi, 13 decembrie 2012

Shopping la biserică ?!

     E posibil aşa ceva? DA! ... E rău? E bine? Nu ştiu.... O fi  vina mea..sau a bisericii?... Stai să explic....
     Am fost într-o duminică la un parastas într-o biserică în care nu am mai fost.... Am stat cuminte până la sfârşitul slujbei dar până să înceapă parastasul, când toată lumea ieşea din biserică am observat o masă cu tot felul de obiecte de vânzare: icoane, cărţi, calendare şi brăţări....  Mă consider o persoană religioasă chiar dacă nu prea mai dau pe la biserică....dar nu ţin să port embleme sfinte cu mine.... Mama mi-a cumpărat în primăvară o brăţară de la o călugăriţă din piaţă cu 5 lei, şi mi-a plăcut aşa de mult că am rugat-o să îmi mai ia trei. Le-am purtat aproape toată vara şi toamna... mi se par fashionable...

Revenind la duminica cu pricina... Nu am putut să rezist să nu îmi cumpăr căteva...aşa să se asorteze la orice... fiecare a fost 5 lei.
Şi uite aşa am lăsat bisericii 20 lei. Îmi plac foarte mult şi mi se pare că am şi făcut o mică donaţie bisericii dar nu mă simt cu  nimic mai bună pentru că shoppingul poate distruge stima mea  precară de sine.
Cel mai mult am purtat până acum brăţara neagră... îmi pare mai rock and roll, deşi combinaţia rock şi biserică nu cred că se prea potriveşte....
   Şi pentru că vorbim deaccesorii, La H&M au fost la reducere o serie de brăţări şi lănţişoare, primele la 5 lei iar cele din urmă la 10 lei. Mi-am luat o brăţară aurie-trandafirie şi un lănţişor cu steluţe.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu