duminică, 16 decembrie 2012

Comanda mea de la Avon

Am comandat de la Avon ceva produse din catatolgul pentru Crăciun.

Gelul de duş Sparkling, la 7 lei, mi se pare că miroase a sărbătoare, a Crăciun... poate pentru l-am mai luat tot în perioada sărbătorilor, miroase foarte bine dar nu e de loc hrănitor, poate usca pielea.
Bile efervescente pentru baie, ca cele de la Lush, setul de 3 a fost 15 lei, cam cât preţul uneia de la Lush, dar sunt mult mai mici ca cele de la Lush
Mască de faţă cu caviar, la 10 lei , nu mă aştept să facă minuni..dar am zis să încerc ceva nou.
Corector tip pen, în light, nu l-am încercat încă să vad dacă e ok.
Mască pentru somn (adică de ochi) cu 20 lei, nu prea pot să dorm cu ea pentru că nu sunt obişnuită să am ceva pe faţă când dorm... vom mai vedea dacă chiar o să o port.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu