vineri, 14 decembrie 2012

Naked vs Nude

    Pe lista moşului stă scris mare Urban Decay - Naked Palette.... fără să precizez care variantă,originală sau 2, îl las să hotărască el singur... Dar nu îmi pun speranţe multe,  cred că moşul nu aduce dependentelor de machiaj şi mai mult machiaj...sau cel puţin nu moşul care vine la mine.....

   Şi după doi ani de dezbateri şi suferinţe...dacă să dau atâţia banii pe altă paletă de farduri, când mai am vreo 10..discuţia.revine pe tapet...La un moment dat aveam banii pregătiţi să mi-o cumpăr dar nu se găsea nicăieri...apoi am mai uitat de ea, dar din timp în timp neliniştile mă cuprind şi iar ajung la dilema: să îmi iau Naked de la UD sau varianta la jumătate de preţ Nude on Nude de la NYX??? Şi NYX este o firmă recunoscută pentru că are produse foarte bune dar la preţuri mai acceptabile, iar paleta Nude este varianta lor de la celebra Naked....

  Am găsit pe google nenumărate poze cu ambele palete, cu swatchuri... dar decizia întârzie să apară, pentru că până la urmă nici una din cele două nu este o necesitate. Adică machiajul în general nu este o necesitate cu atăt mai puţin a mia paleta.... Fetele care au Naked se jură că e cea mai bună investiţie şi o folosesc zilnic, şi le cred.... Dar se merită???

  NYX - Champane & Caviar e 45 lei
           - Nude on Nude varianta de 9 culori e 56 lei
           - Nude on Nude varianta de 20 culori e 129 lei
 Şi ca să fiu şi mai încurcată mai apare şi de la The Balm paleta Nude Tude care costa cam 130 lei din magazinele Marionnaud, dar pentru că în Oradea nu avem magazinul şi pe site-ul lor nu o au încă nu mă tentează aşa de tare, deşi se zice că e o paletă excelentă...

Concluzie nu am! Sper ca moşul să îmi aducă una din Naked, dacă nu......Probabil că îmi voi lua una din cele două Naked (deşi şi asta va fi o alegere foarte grea....nu aş şti de unde să încep) cu gândul că trebuie să am şi eu ceva de la UD în colecţie şi dacă după 2 ani tot mai am tentaţia.....asta trebuie să însemne ceva (cât de adâncă e dependenţa ..poate!).
   Oricare din aceste palete reprezintă un cadou frumos pentru orice domnişoară sau doamnă, deoarece culorile sunt naturale şi permit realizarea de machiaje discrete de zi sau mai pronunţate de seară, potrivite pentru orice vârstă.
   Voi ce mă sfătuiţi??? Fiţi drăguţe şi lăsaţi sugestiile voastre mai jos, voi cum aţi proceda?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu