duminică, 16 decembrie 2012

Cum îmi organizez poşeta

  O poşetă mare, cu un singur compartiment pare a fii Ţara Nimănui dacă nu e organizată.... Tot încerc să îmi ţin poşeta cât mai organizată având mai multe gentuţe colorate pentru a găsi lucrurile căt mai repede... Funcţionează...dar cred că pot îmbunătăţii sistemul. O poşetă sau o gentuţă cred că reprezintă un cadou excelent pentru orice fată....
   Ce am în poşetă????






Scuzaţi carneţelul fără copertă şi cam jegărit....
Cana de ceai... că îmi beau cafeaua acasă .....
Portofelul
Serveţele uscate şi umede, plus spray antibacterian
Gumă şi bomboane mentolate ( este când am două pachete din fiecare..... sunt un pic paranoică să nu îmi miroasă gura)
Două telefoane cu huse diferite, unul pe Rds celălalt  pe Orange.
Un piaptăn de buzunar, că sunt mereu nemulţumită de cum îmi stă bretonul.
Balsamul de buze de la Nivea... pentru perioada rece este indispensabil.
Geantuţele....de cosmetice, pentru ustensile de birou şi penarul...
La toate acestea se adaugă mapa şi câte o carte ...pentru activitatea de zi cu zi...la lucru...


Geanta de cosmetice ...
cu un Aciclovir (în caz de herpes), două lipglosses, două rujuri, o pudră (mai mult pentru oglindă) şi o mascara, cam uscată...dar bună pentru vreo geană buclucaşă-

Geanta pentru ustensile...
de la plasturi...la lipici, şi de la foarfecă la liniar....etc....

Penar pentru instrumente de scris...



Voi aveţi alte metode de organizare??? Aştept sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu