duminică, 2 decembrie 2012

Ce mi-am mai cumpărat

sau cum se spune pe bloguri sau youtube Haul....
   Am aşteptat să treacă nebunia Black friday sau Cyber Monday, şi deşi am fost cu ochii pe site-urile de cosmetice, am fost cuminte şi m-am abţinut din a cumpăra ceva... Apoi Duminica am intrat în H&M şi am cedat în faţa... PIJAMALELOR....  Mi-am luat un set pantalon şi bluză cu 40 lei. Pantalonii sunt 90% bumbac, bluza numai 50 % şi chiar dacă nu aveam mărimea mea M, am luat L...aşa că sunt foarte largi dar pantalonii au şireturi aşa că nu are importanţă.Sunt foarte moi şi extrem de comode.




Dar preferaţii mei sunt pantalonii pentru casă cu imprimeu de leopard... nu sunt din bumbac dar sunt calzi şi comfortabili pentru stat prin casă. Au fost tot 40 lei şi am luat mărimea S că nu erau M şi m-am gândit că oricum sunt făcuţi să fie mai largi... dar îmi vin bine....
Nu sunt adorabili???
   Apoi mi-am luat din Kaufland un balsam de buze Nivea, cu 7 lei, este hrănitor şi lasă un luciu frumos pe buze, plus că miroase aşa de bine.....


La lucru o colegă şi-a comandat un luciu de la Avon şi culoare nu a corespuns cu cea din catalog şi nu l-a mai vrut ...mie mi-a plăcut culoarea Plum Fury parcă se numeşte ..(că am aruncat deja ambalajul) aşa că l-am luat cu 20 lei...M-a surprins plăcut pentru că e extrem de pigmentat şi culoarea rezistă destul de bine pentru un gloss.... Acum nu mă mai despart de el, îl folosesc singur, fără ruj sau creion.





      Comanda mea la Avon a constat într-o spumă de baie, ediţie de Crăciun cu miros de trandafiri la 7 lei...
  Dar am făcut o comandă mult mai mare din noul catalog.... despre care voi vorbi când vine....





 

Un comentariu: