duminică, 16 decembrie 2012

Ce produse am terminat

  Am mai terminat ceva produse.. lucru bun...că la cât cumpăr ...nu vreau să îmi deschid un supermarket.


Gelul de duş Balea - este preferatul meu...miroase a flori de iasomie.... şi costă doar 6 lei.
Mascara Rimmel Sexy Curves, varianta waterproof - nu e extraordinar dar pensula e mică numai bună pentru genele de jos....
Cremă de mâini Garnier - mi se pare bună, am primit-o cu ceva revistă ...
Deodorant Balea - e bun dar nu rezistă mai mult de 5-6 ore la mine, care transpir mult, şi e cu aluminium
Crema de noapte  - sau mai bine zis cremele că am combinat două creme într-un ambalaj, aşa cum am arătat aici
Serul de păr de la Gerovital - care îmi place foarte mult (mai multe despre el aici ) nu e scump dar nu pot să spun că se vede ceva rezultate...dar am să îl recumpăr după ce mai termin din produsele leave-in de prin  baie.
Un fard auriu de la Yves Rocher - primit de la sora mea acum mulţi ani, dar care a fost cel mai bun highlighter, pentru întraga pleoapă nu e extraordinar că nu e foarte pigmentat, dar e bun.
Fard de obraz cremă de la Loreal - nu e grozav, culoarea a fost drăguţă dar nu se observa mai nimic, trebuia să pun peste un blush  pudr, nu îmi mai iau aşa ceva.
Glosurile nu s-au terminat dar au început să miroasă foarte rău, semn că s-au stricat, de cel de la Nyx îmi pare aşa de rău, era drăguţ....dar aveau peste un an dacă nu chiar doi.... cel mic e tot dintr-o revistă Glamour parcă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu