luni, 1 iulie 2013

Mini Haul

     Mici cumpărături....

       Mai adecvat ar fi să spun puţine cumpărături, nu mici ..că una a fost cam scumpă.....
       Poate părea mult să fac 3 postări într-o zi..dar acum am timp... şi nu garantez asta pentru zilele următoare...aşa că.... acesta este alt treilea post pe ziua de ani.... (nu garantez nici că e ultimul!)
      Dacă tot lucrez ore suplimentare am zis să mă răsfăţ puţin cu o lumânare de la Yankee Candles..... deşi sunt aşa de scumpe..că îţi rîmâne un nod în gât când dai banii la casă şi parcă nu îţi vine să îi laşi doamnei care se uită la tine cum îi dai banii în reluare....Bineînţeles că am luat varianta care era la ofertă..dar şi aşa 67 lei este mult pentru o lumînare medie (în loc de 82 parcă preţul întreg) .... Dar miroase aşa de frumos....ţine foarte mult... şi la noi nu am găsit alte alternative mai ieftine dar la fel de eficiente... De două seri arde cam 3 ore pe seară şi s-a consumat cam de un deget.... Au fost seri cu Midnight Jasmine.


Şi pentru a compensa acest bănet care va arde, la propriu...m-am dus prin Carrfour pentru că acum două săptămâni ochisem două cureluşe la 10 lei şi o eşarfă la 25 lei..(nu le-am luat atunci să fiu sigură cu nu este o cumpărătură din impuls).Dar spre surpinderea mea...când am ajuns la casă o cureluşă era 16 lei ( ooo, nu..... nu aşa îmi era planul.... mai ales după ce aruncasem banii pe lumânare). Doamna drăguţa a scos cureluşa roz (!!!) de pe bon...şi apoi a scanat eşarfa...care de fapt nu era 25 lei cum scria pe raft...ci doar 10...... Mi-a fost ruşine să îi zis să pună din  noi cureluşa roz ...şi am plecat doar cu o curea şi o eşarfă fiecare cu 10 lei... Dar tot mă gândesc să mă întorc după cea roz..chiar dacă e 16 lei.... Au trecut deja două zile ...ce şanse sunt să mă ţină minte..sau să dau tot de ea....
    Îmi place combinaţia de gri cu roz...mai ales că sunt inimi roz.....
   Acestea sunt cumpărăturile de weekend..... Voi ce aţi mai luat!
                                                                xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu