miercuri, 17 iulie 2013

Manichiura - half moon

  Este prima dată când încerc acest gen de manichiură. Am fost inspirată tot de MissJen Faboulos de pe YouTube, părea să fie destul de uşor de realizat şi chiar a fost (spre surprinderea mea!). Am rămas fixată, ca şi data trecută pe nuanţele de albastru şi verde. Combinaţia asta de culori îmi place de mult..deşi mama mereu îmi zicea că verde şi albastru nu merg bine împreună... CUM??? Păi dacă te uiţi în zare, la linia orizontului cerul e albastru şi pământul indiferent că e câmpie sau pădure e albastru...mi se pare cea mai naturală combinaţie de culori....

         Poate pentru multe din voi (cele care realizaţi cele mai uluitoare manichiuri!) nu e cine ştie ce realizare, dar pentru mine, care nu am mai realizat o astfel de manichiură e ca şi cu cum aş fi trecut un test...Ştiu că nu e perfectă...perfecţiunea vine cu timpul, cu mai multă exersare... dar mie chiar mi-a plăcut. Pentru că am pus doar base coat nu şi top coat a ţinut doar 3 zile de duminică până ieri (marţi) când am mai peticit un pic nuanţa de verde. Astăzi trebuie să o refac.. cred că voi alege culori calde, gen roşu şi roz... La Jen arăta mult mai bine pentru că folosea o nuanţă metalică cu una simplă ....dar eu nu am culori metalice. în colecţie.....încă!
  Am folosit un singur strat...de aceea am ales verdele deasupra..că e foarte opac, şi un strat acoperă foarte bine. După cum se vede ambele cuori sunt din gama Color mania de la Maybelline, de anul trecut parcă... erau mici şi ieftice aşa că mi-am luat culori pe care de regulă (la lucru adică) nu le prea port!
                                                              xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu