miercuri, 24 iulie 2013

Manichiura duo -half moon

Încă o dată am încercat o nouă combinaţie de unghii tip -half moon. De această dată am încercat să combin două culori mai calde... un vişiniu închis şi o nuanţă de coral... Nu a reuşit nici de această dată cum îmi doream dar per ansamblu am fost mulţumită,

Am pus pe degetul mijlociu o ojă tip cracket...aurie .... dar apoi m-am răzgândit şi am dat-o jos.... Mereu mi se întâmplă să am o idee pe care să o consider pe moment strălucită..ca mai apoi să revin....






Pentru vişiniul mai închis am folosit Nicole by OPI - Star of the party
Culoarea de coral este de la Rimmel - Coctail pasion
Texture Coat auriu tot de la Nicole by OPI
          Este clar că nu prea am răbdare după unghii aşa cum ar trebui...am idei multe..dar sunt prea precipitată să fac modele complicate..nici astea simple nu îmi ies extra bine...  M-am tot gândit dacă să mai pun astfel de posturi...cu încercările mele mai mult sau mai puţin reuşite în domeniul manichiurii.. Dar apoi am ajuns la concluzia că sinceritatea e cea mai bună politică... Asta e! Nu e domeniul în care excelez cu siguranţă dar poate în viitor voi deveni mai bună şi voi veţi putea aprecia aceasta în timp....
                                                                                     xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu