miercuri, 17 iulie 2013

Machiaj verde şi albastru.

   Vă previn că pozele de mai jos au o calitate îndoielnică..pentru că le fac cu telefonul... şi nu se observă foarte precis toate nuanţele.... La fel trebuie să vă spun că nu îmi plac pozele cu mine..de nici un fel.... Dacă mă uit în oghindă, machiată sau nemachiată sunt foarte împăcată cu mine însămi, dar dacă văd poze cu mine...oooo nuuuuu!.. 2% din pozele cu mine sunt acceptabule..maxim 10%... dar acestea nu au fost..aşa că am lăsat doar pozele cu ochii ...
    M-am apucat să mă joc cu fardurile, că doar sunt în vacanţă, deşi nu aveam unde să merg...am stat prin casă aşa cu el pâna seara... foarte posh...şi apoi l-am dat jos şi m-am culcat..  (P.S. Nu e prima dată.am  recidivat!).


Şi ca să vedeţi că m-am tot chinuit să fac poze cât de cât decente....mai las una.... care nu apare aşa de hidoasă... (restul erau horror şi a trebuit să le şterg) de la birou de comandă..aka...măsuţa cu machiaje!

                        Dacă am să îmi iau un aparat foto mai profi...am să mai pun poze..aşa nu ştiu... Voi ce părerea aveţi...se vede ceva...culorile adică?

                                                                  xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu