joi, 18 iulie 2013

Cele mai bune produse Avon

            Avon este o firmă destul de populară pe la noi şi de când şi-a ales tot felul de ambasadoare populare gen Andreea Marin sau Loredana..pare să prindă un avânt şi mai mare. Nu am fost reprezentant niciodată..nici la ei nici la competiţia lor Oriflame. Aici în Oradea însă pare că Avon e mult mai bine reprezent decât Oriflame. Am cumpărat de nenumărate ori produse de la ei, inevitabil era o colegă sau două care să îmi fâlfâie catalogul pe sub nas...şi nu ştiu cum...deşi nu am fost o fană a firmei..tot cumpăram ceva. Poate ofertele lor...care fac produsele să aibă preţuri bune zic eu. Adevărul însă este că de multe ori am rămas foarte dezamăgită de produse...şi am regretat cumpărarea lor...Dar ca în orice lucru sau mai bine zis ca la orice firmă găseşti produse care îţi plac şi pe care mai apoi le recumperi... Despre aceste produse vreau să vorbesc... cele care chiar mi-au plăcut sau m-au impresionat în bine.  Dar doar dacă le găseşti la promoţii aş adăuga... căci altfel nu se mai merită!
        Cel mai plăcut am rămas impresionată de creionul de ochi SuperShock varianta în negru. E un creion dar are miezul ca un gel..rezistă bine şi e foarte, foarte pigment... E chiar mai bun decât cel de la Urban Decay cum am zis aici. Din păcate cele colorate deşi bune parcă nu m-au impresionat aşa de tare... dar tot sunt bune!
Cel de sus ...

        Un alt produs care îmi place mult este uleiul de corp din gama Skin so soft... mi se pare hrănitor, dar nu unsuros, şi cel mai mult mă atrage la el mirosul... nu pot să îl descriu..că nu e nici dulceag, nici floral, nici fresh.. e din toate... Mi se pare numai bun când parcă sunt prea leneşă să mă dau cu cremă... dau cu spray-ul şi dacă am chef masez....

           Glossul din gama Luxe îmi place mult. Nu e extrem de lucios şi rezistă mai bine ca alte glosuri, unde mai pui că e foarte pigmentat. E cam ca un ruj lichid.

            
 Venind vorba de rujuri..toată primăvara am folosit cele două rujuri Long Lasting de la ei... Nu rezistă dacă mănânci sau bei...dar parcă tot rezistă mai mult ca altele... Plus că nu usucă buzele... (cel puţin nu dacă foloseşti seara la culcare un balsam de buze!)
       Nu pot să nu adaug gelurile de duş. Adevărul e că cele mai bune oferte sunt la gelurile de duş... Miros bine, chiar dacă mirosul nu persisă fac plăcută experienţa din duş. În iarnă mi-a cam uscat pielea un pic recunosc... că nu sunt hidratante deloc...dar tot pe lista produselor bune..sau mai bine spus pe lista produselor cu preţ bun. Le-am comparat cu cele de la Balea aici, dar cum nu toată lumea are un Dm aproape.. rămâne şi varianta aceasta.
Un ultim produs este sprayul de corp cu miros de flori de cireşe. Nu e special..doar că îmi place mirosul foarte tare, mai floral şi răcoros nu găsesc...
      Ojele cred că sunt ok, nu mi-am mai cumpărat de la ei de mult.. cred că cele Farmec sunt mult mai bune...dar cu siguranţă au mult mai multe culori şi nuanţe
           Cam astea sunt produsele care chiar îmi plac de la ei, Cel mai mult mă deranjează la ei că nu poţi afla ingredientele produsului înainte de a-l comanda, că după...nu mai are sens... iar pe ambalaj sunt scrise sau foarte mic sau trebuie să le cauţi pe ambalajul de carton (gen la rujuri sau creione) cu mare înverşunare.
    Dacă ai ajuns să citeşti până aici trebuie să îţi spun, aşa pe scurt, şi produse care m-au dezamăgit, să nu fac alt post... mult prea negativ. Am un review la cremele cu caviar de la Planet Spa aici, dar şi masca din aceiaşi gama a fost dezamăgitoare. Mai adaug nişte farduri (un quad am şi o paletă mini) culorile sunt hit and miss, adică unele au ceva pigmentaţie altele deloc... Mai am un eyeliner, care deşi are un design uşor de folosit, şi scrie negru..după uscare e gri toată ziua...
    Ca să închei într-o notă mai pozitivă trebuie să precizez că sunt multe alte produse pe care nu le-am încercat.... dar am auzit lucruri bune despre fardurile de obraz,  unele fonduri de ten (demult am avut unul dar nu mai ştiu care, dar nu a fost extraordinar) şi mascara Superchock are review-uri pozitive.
   Tu ce produse Avon ai putea lăuda? Îţi place această firmă?
                                                                     xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu