marți, 10 aprilie 2012

L'oreal Triple Resist X3 - Şampon şi balsam

        Pentru că de obicei părul meu se încăpăţâneză să cadă tare primăvara şi toamna .. mi-am propus să încerc acest şampon destul de nou apărut pe piaţa noastră, care promite:
1. hrăneşte rădăcina firului de păr
2. restructurează fibra capilară
3. fortifică până la vârfuri

    L-am luat dintr-un supermarket la începutul lui martie. La prima spălare mi-a plăcut cum miroase, spuma pe care o face. După a doua spălare am observat că părul meu se îngraşă mult mai repede. Şi aşa îl spăl la două zile.. acuma nici nu mă apuc să îl spăl zilnic.... Dar am continuat  căci mi-am zis că dacă îl abandonez aşa repede nu voi ştii dacă funcţionează sau nu. E adevărat că în primele două săptămâni părea că nu îmi mai cade aşa de mult păr... Dar acum după mai bine de 3 săptămâni.. cred că sunt chiar 4 .. a început din nou să cadă... şi de îngrăşat tot se îngraşă. (mă gândeam că poate se va obişnui părul cu el!).De balsam nu mă pot plânge mi se pare bun, adică hrănitor..plus că miroase bine.
     Concluzii:
-cu toată arginina nu îmi pare că a restructurat nimic, sau hrănit sau fortificat
- dacă ai părul gras la rădăcină NU cred că este potrivit, eu nu îl consideram pe al meu gras.. ci normal.. că se îngrăşa cam la 3 zile
- dacă ai părul deteriorat, uscat şi multe fire despicate s-ar putea să ţi se potrivească
- balsamul mi se pare bun
- multă lume pare încântată de el, ceea ce dovedeşte încă o dată că depinde foarte mult de la persoană la persoană
- nu voi avea niciodată meşele lui Jennifer Lopez, că eu  nu cred că acela e chiar părul ei... dacă chiar este cred că are o droaie de produse de styling în el
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu