sâmbătă, 31 martie 2012

Încălţăminte de primăvară

    La capitolul pantofi am stat mereu mai prost.. eram mai mult între cizme şi sandale.... aşa că am plecat la vânătoare..... Deşi am fost mereu atrasă de tocurile înalte trebuie să admit că nu sunt de mine... Spre surprinderea mea, după ce am bătut nenumărate magazine la pas alert... am descoperit că cea mai mare selecţie de pantofi care îmi plac este la Deichmann. Dar din păcate am mai descoperit că nu sunt bine aprovizionaţi (cei din Oradea vreau să zic) şi nu au toate numerele la pantofi. Eu care port 37, nu mi-am găsit numărul la multe perechi foarte drăguţe.. poate e prea des întâlnit numărul.. dar tot nu au o scuză pentru că am revenit şi după o săptămână şi lucrurile nu stăteau mai bine. Oricum mi-am găsit mai multe perechi frumoase de pantofi. Preţurile au variat între 80 lei şi 100, cred că erau şi mai scumpi dar din ce am ales eu trei perechi au fost 80)adică 79,99) şi una 100lei... parcă...  Deşi le-am încercat şi veneau bine după două zile picioarele mi s-au unflat şi mi-au cauzat nişte răni îngrozitoare, de mai nou umblu în încălţări sport..... Dar să arat prada acum...
Cu aplicaţii de dantelă... nu am fost sigură dacă să îi iau sau nu... dar mi s-au părut adorabili şi foarte comozi... pentru când se mai încălzeşte
Extrem de comozi, imitaţie de piele întoarsă, numai buni pentru mers la lucru...

Am luat acest model dar de culoare bej, nude, şi ei sunt responsabilii rănilor de pe picioarele mele fragile..... dar am să îi învăţ eu mine după ce mă vindec...

Mai este o variantă foarte drăguţă pe albastru tot cu flori, dar din păcate nu aveau numărul meu..... Va fii o provocare să merg pe tocurile astea .. dar îmi voi da silinţa.
   Varianta care mi-a mai placut dar nu am găsit nr 37:

   Ce mă atrage dar cu siguraţă nu e de mine.. cu toate perniţele de gel de pe lumea asta...
 La acelaşi magazin m-au atras şi poşetele... sunt multe cu flori în diferite combinaţii.... dar acum mai trebuie să îmi pun şi pofta în cui, că doar nu tot ce zboară se şi mănâncă........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu