joi, 19 aprilie 2012

Curăţarea tenului

    În îngrijirea zilnică a feţei paşii după care mă ghidez sunt cei clasici: 
                               Demachiere - Curăţire - Hidratare.
       Acum am să vorbesc despre cel de al doilea Curăţirea tenului. Mi se pare elementar doar ne curăţim corpul cu săpun sau gel de duş.. de ce nu ne-am curăţii şi faţa... Dar pentru că pielea faţei noastră este mult mai sensibilă trebuie să găsim produse specifice. Aici putem să ne aflăm în impas! Trebuie să găsim produse specifice tipului nostru de ten ( uscat, normal, combinat, gras sau sensibil). Ideal ar fii să avem un produs de curăţare a tenului utilizat în fiecare zi şi un produs exfoiant folosit o dată sau de două ori pe săptămână pentru îndepărtarea celulelor moarte de pe suprafaţa pielii.
    Pentru că în ultimele săptămâni tenul meu a fost foarte sensibil mi-am achiziţionat Gelul de curăţire de la Avene pentru ten sensibil.

Deşi este pentru ten sensibil, cât timp pielea mea a fost iritată mă cam ustura...deci nu e chiar pentru tenul extrem de sensibil sau iritat. Dar acum că nu mai am pielea iritată mi se pare destul de gentil, deşi nu face spumă, Are un uşor miros de proaspăt şi o consistenţă de gel.                                                     Ingredientele:    Avene aqua (Avene spring water), PEG 7 Glyceryl Cocoate, Sucrose Cocoate, C13 14 Isoparaffin, Carbomer, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed OiI, Ethylcellulose, Fragrance (parfum), Hydroxypropyl Methylcellulose, Iron Oxides (CI 77491), Laureth 7, Mica, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Propylparaben, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium DNA, Sodium Hyaluronate, Sodium Magnesium Silicate, Sodium Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Triethanolamine, Zea Mays (Corn) Starch, Zinc Oxide.   Faptul că are parfum nu e deloc indicat tenului sensibil... iar la preţul de 58 lei te-ai aştepta la mai mult. Nu regret achiziţia că mi se pare bun, delicat cum vroiam, dar nu cred că am să îl mai cumpăr deoarece precedentul era la fel de bun.

                 Vorbind de precenetul, acesta este cel de Herbosophy, care are o consisteţă de cremă. Multă lume îl foloseşte ca demachiant, eu îl folosesc în duş pe faţa umedă şi masez uşor câteva secunde apoi clătesccu apă. Îmi place că e delicat,uşor hidratant. Este recomandat tenului normal şi mixt. Nu cred că e foarte indicat celor cu tenul foarte gras deoarece are consistenţa unei creme şi lasă sentimenul acela de hidratare... aceasta e doar o sugestie! Nu conţine parabeni dar are extract de ceai verde, acid hialuronic şi panthenol (care să fiu sinceră nu ştiu ce e... dar dacă l-a pus pe ambalaj o fii de bine!). eu una l-am primit cu ceva revistă dar preţul este undeva în jur de 20 lei, adică foarte acceptabil! Deşi şi acesta conţine ca ultim ingredient parfum, cu siguranţă am să îl recumpăr.
Pentru exfoliere folosesc Nivea all in one. La început mi-a plăcut foarte mult dar acum de când tenul meu primăvăratic e mai sensibil mi se pare foarte puternic. Adică particulele exfoliante mi se par destul de abrazive, aşa că îl folosesc cu precauţie şi fineţe având grijă să nu îmi frec faţa prea tare. Poate fii folosit şi ca o mască ceea ce eu nu am făcut până acum deoarece conţine alcool plus un paraben. Costă în jur de 18-20 lei. Dar eu una sper să găsesc unul mai bun.
     La final nu pot să nu adaug un produs care deşi e demachiant spumă mi-a plăcut  şi pentru curăţarea feţei.
.    Este demachiantul spumă de la Bourjois. Mi-a plăcut şi ca demachiant şi ca produs de curăţare a feţei. Mă spălam pe faţă prima dată pentru a îndepărta machiajul şi apoi încă o dată pentru curăţire. Îmi lăsa faţa foarte curată, dar nu uscată. Mi-a plăcut foarte mult.... Deşi stau bine acum la capitolul demachiate.. poate am să îl cumpăr doar pentru curăţire.    Ingrediente:     AQUA/WATER/EAU, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, LAURYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), SUCROSE COCOATE, SODIUM HYDROXIDE, CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL, XANTHAN GUM, COCAMIDE MEA, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, PROPYLENE GLYCOL, ROSA HYBRID FLOWER WATER, TETRASODIUM EDTA, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) SEED EXTRACT, CI 15985 (YELLOW 6), CI 17200 (RED 33). Cam multe chesti are.... bine că nu are parabeni, deşi are parfum (dar adevărul e că majoritatea au!).
      Cam astea sunt produsele de curăţire a tenului pe care le-am încercat. Dacă voi aveţi vre-o recomandare.. vă rog nu vă sfiiţi şi lăsaţi-o mai jos. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu