miercuri, 11 aprilie 2012

Tendinţe în machiaj pentru primăvară-vară

   Când vine vorba de machiaj, nu cred că tendinţele au vreo importanţă ..pentru mine tendinţele vor fii mereu -
1. Ceea ce mă avantajează, îmi stă bine
2. Ceea ce îmi place şi mă face să mă simt bine
   Dar totuşi sunt şi în machiaj tendinţe de sezon... eu le-am grupat în cele care îmi plac şi cele care nu...
Îmi plac:
- Baby skin sau pielea de copil... un ten luminos, uniform şi catifelat, fără nicio imperfecţiune. Aceasta nici nu cred că e o tendinţă... cine nu vrea un ten perfect... va fii vreodată la modă tenul pătat???

- Doll lashes - Gene de păpuşă. Indiferent că ai o mascara foarte bună, foloseşti gene false sau ca mine combini două tipuri de mascara (una pentru definire şi una pentru volum) şi această tendinţă mi se pare mereu la modă.

- Obraji coral, aşa ca să pară ca arşi de soare, dar într-un mod plăcut

- Rosebud lips- Buze trandafirii ... Pentru mine e ideal... un roz discret pe buze care să pară foarte naturel

- Buze roşii - Orice nuanţă de roşu este bine venită... fiecare trebuie doar să găsească nuanţa care i se potriveşte

- O pată de culoare ( a pop of color) - de regulă se referă la fardurile de pleoape
Varianta asta mi se pare foarte purtabilă.. sunt însă unele cu roşu intens sau portocaliu... care merg doar pentru reviste şi prezentări

- Sprâncene groase dar bine definite.... cât mai natural dar totuşi îngrijit, cu formă.
- Cat eye - Ochii de pisică - deşi folosirea tuşului, a gelului sau a creionului dermatograf pot duce la lookuri dramatice, această tendinţă poate fi utilizată şi pentru machiajul de zi cu zi.
Aici avem, şi piele de bebe şi rujul roşu, sprâncenele groase şi ochii de pisică... Super!


Nu îmi plac:
- Intens smoky eye - deşi îmi plac ochii fumurii, tendinţa asta intensă nu îmi place, zici că ţi-a curs rimelul mergând prin ploaie.

- Sclipici - este frumos în prezentări de modă şi pictoriale dar nu poate fii purtat (părerea mea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu