joi, 12 aprilie 2012

Jeans Coloraţi

     Jeanşi coloraţi reprezintă una din tendinţele acestei primăveri. Celebrităţile au răspândit acest trend încă din toamna lui 2011, dar acum pare să fii crescut şi parcă a prins aripi. Indiferent că sunt în nuanţe pastel sau neon.. sunt peste tot.... Iniţial mi se păreau a fii mai potriviţi pentru adolescente... dar acum am devenit obsedată de ei... Mi-am luat şi eu o pereche albastră deschis de la H&M cu doar 40 de lei, dar cred că acumîi poţi găsi cam peste tot. Cel ma simplu e să îi combini cu negru sau alb, astfel vor reprezenta pata de culoare de care ai nevoie... Dacă eşti mai îndrăzneaţă poţi să îi combini cu alte culori puternice opuse, realizând astfel colorblocking, un alt trend pentru acest  sezon. Pentru mai multă inspiraţie ne putem inspira din ţinutele vedetelor de peste ocean....

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu