sâmbătă, 17 decembrie 2011

Tonic natural pentru faţă

sau Cum să-ţi faci în casă propria ta loţiune tonică
   Am încercat diferite loţiuni tonice dar mi se păreau foarte dure, pe moment îţi simţi faţa curaţită pentru ca mai apoi să o simţi mai uscată. După ceva căutăti am aflat că e de la alcoolul din ele. Mai toate au alcool. Cât timp am avut tenul  gras în zona T nu m-a deranjat dar de când cu toamna şi iarna, tenul meu e mult mai uscat. Aşa m-am decis să îmi fabric propriul tonic pentru faţă.

    Am găsit Apă de trandafiri la farmacia Catena, în jur de 11 lei. Într-o sticluţă cu pulverizator am amestecat jumătate apă de trandafiri cu jumătate apă minerală şi am pus şi o linguriţă de glicerină, luată tot de la farmacie. Folosesc acest tonic de câteva săptămâni bune, e foarte delicat cu tenul, îl răcoreşte, îl împrospătează, nu usucă..... de cele mai multe ori nu îl şterg de pe faţă cu îl las sa se evapore. Îmi place foarte tare.
   Proprietăţile apei de trandafir sunt foarte cunoscute...
Apa de trandafir este utilizata in special in caz de piele uscata, inflamata, sensibila, cu tendinta la imbatranire. Uleiul esential de trandafir mentine o buna hidratare a pielii, fiind de un real folos in cazul tenurilor sensbile, cu probleme (acnee), sau a celor imbatranite. Uleiul esential de trandafir 
•Actioneaza benefic la nivelul pielii, avand efect antiseptic, antiinflamator, antibacterian;
•Este util in caz de sensiblitate crescuta si alergii cutanate;
•Are proprietati regeneratoare, tonifiante si antirid, prelungind tineretea pielii si redandu-i vitalitatea si tonicitatea;
•Este utilizat in tratamentele estetice pentru detoxifierea pielii. Produs natural obtinut prin distilarea petalelor de Rosa Damascena Mill.   

         Pe ambalaj scrie că se utilizează pe un disc demachiant şi se aplică pe faţă, dar din precauţie, adică să nu fie prea puternică eu mi-am zis că în combinaţie cu apa minerală e mai bine.
      Sunt foarte mulţumită de el. Am citit undeva că poate fii folosit şi ca spray pentru fixarea machiajului, adică apa minerală cu puţină glicerină,(aşa era parcă reţeta) şi deci nu vad de ce nu ar funcţiona şi acesta. Încă nu am încercat... pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu