luni, 19 decembrie 2011

Pantene pro-v aqua light

Analiză de produs sau cum spun cei cu engleza tare review.....
  
         Mi-am luat şamponul şi balsamul în veşnica mea încercare de noi produse.... L-am luat pentru că pe el scrie for fine haire or greasy hair... Adică cum vine asta?    Ori fin ori gras?.. Al meu e fin... da nu e gras... După ce l-am terminat mi-am dat seama.... Şamponul e pentru părul gras, pentru că aşa de tare îl curăţă că "scârţâie" de la prima şamponare.... Cine are părul gras să se bucure, acesta e special pentru ei....sau dacă folosiţi multe produse gen spumă, fixativ. .. Nu înţeleg de ce e light.... că mie mi se pare chiar strong.......dar na... nebănuite sunt căile şamponelor......Mi-a plăcut doar în condiţiile în care înainte de spălare îmi punem mască din uleiuri şi atunci chiar era bine că îndepărta tot... Dar pentru că e aşa de strong nu pot să îl folosesc pentru că îmi usucă tare vârfurile. Mirosul e drăgut, face spumă bine.... dar astea pentru mine nu mai au importanţă. O lista extrem de lungă de ingrediente, fără parabeni dar cu SLS şi altele pe care nu le înţeleg..şi deci nu e de bine....

      Balsamul iar e sigur pentru părul fin, pentru că e light, în sensul  că nu îl încarcă deloc....  unele fete au scris pe bloguri că e hrănitor, mie nu mi s-a părut deloc.... dar nici nu mi l-a încurcat, mi-a părut doar light, uşor.... poate pentru părul gras ar fii bun pentru că nu cred că l-ar îngrăşa mai tare.... Cred e cuvântul de bază.

Concluzii - eu nu cred că îl mai cumpăr, poate la vară dacă părul meu va deveni gras. E o alternativă fără parabeni pentru cei cu păr gras. Eu voi mai căuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu