miercuri, 14 decembrie 2011

Cadouri pentru El!

   Acest subiect e mereu sensibil pentru mine... Mereu mă trezensc că meditez cu luni înainte. Să nu sparg portofelul dar în acelaşi timp să îi placă. Pe listă nu am pus hainele şi nici parfumurile pentru că mi se pare greu să ştii exact ceea ce şi-ar dori... dar dacă are un parfurm preferat se poate... Sugestiile de mai jos încearcă să fie disponibile unor bugete variate..... dar poate că mă refer cel mai mult la bugetele mai mici pentru că aici e greutatea...
   La capitolul electronice sau înrudite:
- căştile.. dacă se dă în vânt după muzică, eventual nişte cd-uri lângă...

- husă de laptop dacă e mereu cu laptopul după el...

- husă de telefon,  stick de memorie ar fii alte sugesti pe care le găsim la diferite preţuri

   LA capitolul pasiunile lui... :
- jocuri video.. dacă e amator (eu sar peste asta....)

- cutie pentru unelte de pescuit... dacă vara mai dă cu băţul în baltă..... ha-ha (asta a fost la mine acum doi ani)

- cutie cu scule... dacă îi place să mai meştereasc ceva prin casă... sau dacă vrei să îl "educi" în spiritul civic....

- un briceag multifuncţional, bun şi în casă şi în drumeţii sau vacanţe

- cărţile pentru cei mai intelectuali... sunt mereu binevenite

   La capitolul îngrijire:
- sunt tot felul de seturi cu after shave, gel de ras, deodorant, gen Nivea, Gillette, etc. şi mi se pare că un astfel de set nu e aşa de pretenţios ca un parfum

   Accesorii:
- curele, portofele, cravate şi nu în ultimul rând ceasul. Părerea mea este că dacă e să iei un ceas să fie unul mai calitativ... adică şi mai scump, pentru că e o investiţie care îl va ţine ani buni...
Sper să aveţi inspiraţie şi Sărbători Fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu