luni, 3 octombrie 2011

Update despre mine!

   Titlul acesta nu sună nici cum... dar altul nu am.... Dacă cineva citeşte, fără de cei doi fideli pe care îi ştiu vreau să precizez că toate cele scrise până acum sunt realităţi. Ieri am reuşit să îmi achiziţionez două perechi de pantofi, după căutarea pe care aţi văzut-o în postul anterior, am să vi le arat imediat.....Alatăieri am reuşit să ajung şi eu la tuns, după ce am căutat modele de inspiraţie într-un post anterior, am ales....
Da.. am tăiat din păr mult, dar eu sunt brunetă, iar bretonul deşi într-o parte e mult mai filat şi mai scurt.
Acestea sunt schimbările, pentru că ceea ce postez sunt chiar interesele mele, şi mă gândesc că poate şi alte fete/femei se mai gândesc la astfel de lucruri, şi ştiu ce mult timp pierd căutând pe net ceea ce mă interesează. (şi încerc să fiu şi în trend, şi în buget.... dar fără pretenţii de firme super scumpe, ca în revistele astea glossy). Astfel sper să fiu de ajutor celor ce au acelaşi gânduri, preocupări.... Cred că mă voi ocupa de tunici, apoi de măşti naturale şi chiar filme.. de ce nu ?! Muzica e pentru sufletul meu şi sper ca şi al altora!
   Pantofii aleşi sunt:
Aceştia de la Deichmann, cu 112 lei, imitaţie de piele întoarsă.
Aceştia de la Bershka, cu 249 lei, imitaţie de piele  (cred!, că dacă ar fii piele undeva ar scrie pe ei)
  Eu sunt încântată de achiziţii şi de tunsoare...... O toamnă frumoasă tuturor!!!! Încă e cald şi bine, dar frunzele anunţă schimbarea .... s-au cam îngălbenit... semn că mult nu mai este până la frig, brumă şi ploi mărunte şi reci....Să ne bucurăm de Toamna asta frumoasă!!!!!!!!

Un comentariu: