vineri, 14 octombrie 2011

Fondul de ten!!! cu sau fără parabeni!!!

Mi s-a terminat fondul de ten... defapt crema nuanţatoare de la ELF, care oricum începea să fie prea închisă (a venit frigul şi se pare că pălesc!). Pentru un moment m-am gândit să investesc într-un fond de ten de marca, cu gândul că dacă e de marca şi foarte scump va fii foarte bun, şi doar ce pui pe faţa conteză cel mai mult..... Aşa că visam la fondul de ten Chanel Aqua Vitalumiere care este, cred în jur de 250 lei. Şi ma uit la ingrediente:
           Active Ingredients: Octinoxate 6%, Titanium Dioxide 5.6% Other Ingredients: Aqua (Water), Methyl Trimethicone, Alcohol, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Talc, Butylene Glycol, Isododecane, Polymethylsilsesquioxane, Acrylates/Polytrimethysoloxymethacrylate Copolymer, Polymethyl Methacrylate, PEG-10 Dimethicone, Stearic Acid, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Alumina, Aluminum Hydroxide, Phenoxyethanol, C9-15 Fluoroalcohol Phosphate, Magnesium Sulfate, Parfum (Fragrance), Nelumbo Nucifera Flower Water, Methylparaben, Triethoxycaprylysilane, Sodium Hyaluronate, Silica, Tocopheryl Acetate, Dipropylene Glycol, Polyeurethane-15, BHT, Laminaria Digitata Extract, Tocopherol, Propylparaben, Ethylparaben /- May Contain: CI77007 (Ultramarines), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide), Mica
   CE????? Trei parabeni???? (plus o întreagă listă de alte chimicale). O sumă imensă şi un produs cu o droaie de chimicale, zici că l-ai cumpăra de la piaţa. Am zis că poate e doar fondul de ten, aşa că m-am uitat la alt produs foarte râvnit de la ei Chanel Bronze Universel
image
Cyclopentasiloxane,Dimethicone, Silica, Ozokerite, Methoxycinnamate, Silica, Dimethyl Silylate, Polymethylsilsequioxane, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Lecithin, Tocopheral, Ascorbal Palmitate, Glyceryl, Stearate, BHT, Glyceryl Oleate, Citric Acid, [ /- (May contain)CI 77007 (Ultramarines), CI 77491, CI 77499 (Iron oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide), Mica]
Şi cel de la Armani, Silk Foundation are 2 parabeni.
Deci asta e!!! Eu una nu dau atâţia bani pe un produs care poate să îţi facă rău!.  Dacă va avea parabeni, macar să ştiu că nu am investit un sfert de salar..... să mă consolez.... 
Am gasit liste cu marci şi sau produse care nu conţin parabeni, dar majoritate nu sunt de găsit la noi, aşa că nu are nici un sens să o adaug! Şi am căutat mai departe fiecare produs individual, în special cele de care auzisem de bine!

Revlon - Colorstay Foundation- are 3 prabeni, la fel şi Revlon Beyond Natural.

Rimmel Lasting finish are şi el... 2. La fel şi Rimmel Lasting Finish 25 hour.

 De pe sit-ul L'Oreal am aflat ca Infailibe are un paraben dar că True Mach naturale nu are, şi nici Magic smooth souffle  (asta de pe alt site)!!!!

De la Bourjois Helthy Mix Foundation NUUU ARE .. Asta cred că va fii următoarea alegere.

Şi cam pâna aici mi-a fost răbdarea... am găsit ceva accesibil şi un pic mai sănătos, ştiu ca Elf are în gama mineral, un fond de ten sub formă de pudră care nu conţine parabeni.... cum e toată gama. Deşi e foarte rezonabil la preţ, aş fii ales ceva fond de ten lichid, mai ales acum că se face mai frig!

Majoritatea informaţiilor le am de pe makeupally.com, (dar şi de pe unele bloguri sau site-uri) dar ultima verificare o voi face în magazin, doar că unele nu au cutiile la vedere să poţi citi.

Sper ca această aventură să fie de folos cuiva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu