joi, 9 iunie 2011

Prima mea postare!

      Mult am stat şi m-am gîndit dacă să îmi fac sau nu acest blog. Pana la urma am hotărât ca nu e nimic de pierdut dacă îmi exprim si eu părerile într-un mod public. Poate cineva le va găsi interesante, sau poate doar amuzante... si asa merge. Pentru început ma axez pe interesele mele de moment, adică:  frumuseţe, makeup, produse, modă, tendinţe şi nu în ultimul rînd muzică.(Trebuie să precizez că sunt o neavizată în fiecare din domeniile acestea, o consumatoare de produse şi o ascultatoare de muzică) Pe parcurs poate fac incursiuni şi în poezie, pictura sau poate bucatărie, de ce nu. Pe sistemul "e al meu şi fac ce vreau cu el"! 
     Am atât de multe se spus sau mai bine de scris ca nu cred să rămân prea curaând în pana de idei. Aştept să fiu contrazisă cu argumente puternice, sau să primesc critici constructive si altele, daca sunt scrise bine si frumos cu toţi cei 7 ani de acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu