miercuri, 29 iunie 2011

Lista mea de cupărături pentru vară


Sunt câteva lucruşoare pe aş vrea sa mi le iau vara asta, dar ştiu ca lista asta se va mari când nu ma aştept, voi visa ceva într-o noapte, voi vedea ceva intersant.... da.. acum am asa:
-          Poşetă alba, că pe asta neagră o bate soarele şi o încinge ca pe un gratar...şi cele vechi şi albe sunt scoase din uz, păcat că nu există şi un program Rabla pentru poşete, să dai una veche şi să iei una nouă la preţ redus, asta e!
-          Sandale comode, fără toc sau talpă ortopedică ca cele pe care le am. (adică sandale pentru mers şi nu pentru urcat şi coborât din maşina sau din lift)
-          Pantaloni scurţi de blugi, sunt o piesă vestimentară care nu se demodează dar se mai rup/destramă ca cei pe care îi am acum
-          Poate şi o rochie lungă, maxi cum îi mai zice acum, că este în tendinţe, dar asta e ca un vis, că aş câştiga dintr-o dată dublu sau la loto
-          Paleta de farduri Naked pallet de la Urban Decay, care constă în jur de 30 de euro... (acealşi vis...). Aş vrea şi eu să încerc nişte farduri high-end să văd dacă diferenţa e uimitoare, că la preţul pe care il au ar face bine să fie uimitoare. Plus ca fiind sub formă de pudră vor ţine ani buni, şi mă gândesc ca la o investiţie de lungă durată (asta e doar o amăgire care să mă lase să dorm din cauza conştiinţei încărcate!).
După asta mai pot adăuga ceva? Nuuuuu... că doar în lista asta sunt vreo 2-3 salarii, asta depinde de cît de mult mănânc sau merg cu taxiul... şi altele... că mi se termină şi şamponul, plus că suntem în sezonul căpşunilor şi un kg e 8-9 lei ... deci mulţi banii pentru o gurmandă ca mine! Acum îmi iau adio de la inel cu fluturaş, cercei cruce şi lanţişor lung cu zorzoane, în cazul fericit vor intra in lista de toamnă, sau poate nu că atunci vor fii pantofii, bluzele şi altele.... Grea mai e viaţa asta ... munceşti din  greu şi nu îşi permiţi 4-5 lucruri de pe o amărâtă de listă, şi nici macar nu am pus pe listă  o maşină Toyota, o căsuţă cu grădină şi livadă, 1-2 copii (observaţi că maşina e în faţa copiilor, aşa o familistă ca mine.. nu mai există), aaaa şi nici soţul nu e pe listă... ăla poate avea probleme cu listele mele ..... Acum am deviat prea tare.. asta e lista ... Vom mai vedea noi ce se bifează şi ce nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu