vineri, 17 iunie 2011

Bagajul meu de vacanţa!



      Da!!!! Încep să ma gandesc cu plăcere la ce am să pun în bagaj, deşi plec abia în 1 iulie pentru 10 zile la sora mea în Franţa.  Având în vedere că plec cu avionul trebuie să ma gandesc la faptul că pe avion tot ce e lichid sau gel, cremă trebuie să fie în cantităţi foarte mici de 100ml. Pentru ca plec la sora mea voi sări peste unele componente gen  şampon, balsam, gel de duş.... nici crema cu protecţie solară nu îmi pun că ştiu ca le are şi încă unele de foarte bunea calitate... Oare ea ştie de parabenii??? Va trebui să o informez !  Bun, revenind... eu ce îmi pun cu mine??? Hai să facem listuţa necesară, asta va fii doar ciorna....
1.       Haine de zi: 2-3 rochii, 2 perechi pantaloni scurti (una pereche de blugi şi una non-blugi), 2 maieuri şi 2 tricouri, 1 pereche pantaloni lungi, probabil tot blugi (God bless the blugi!!)
2.       Haine de seara:  aici pentru mine intră PIJAMAUA !!! că doar toată ziua vom hoinări prin oraşe şi vom vizita chesti sau vom merge la plajă, deci seara voi dori doar o pijama draguţă...
3.       Pentru plajă:  2 costume de baie, 2 rochiţe de plajă, pălărie, prosop, paturica şi d-astea nu pun că mă bazez tot pe ea!! Ha-ha-ha
4.       Machiaj: obligatoriu o pudră care să şi acopere,compactă (Stay Matte), apoi una translucidă, (L”oreal) că nu e de glumit cu faţa mea care transpiră, apoi pentru ochi de nedespărţit imi este creionul negru şi cel maro pentru conturul ochilor (nu mai car gel sau cu tuş), o paletă de farduri naturale, am una de la Avon, cred v-a merge, are diferite tonuri de marouri, auriu, un alb pt hightlighter, zic că e bine; o mascara waterproof, cleştişorul de gen şi kit-ul de sprâncene de la Elf.  Un blush şi o pudră bronzantă mai pun, cred ca iau duo-ul de la Elf ca îmi place foartre mult, mai ales blushul!!!   Cam asta! Oi fii uitat ceva? Pun aici şi parfumul, adică o mini versiune de la un parfum  (cred că se cheama Neo- Natura de la Yves Rocher)că nu te lasă pe avion cu lichide! AAA!!!! Şi deodorandul va intra aici!
5.       Lenjerie: aici e simplu 10 zile 10 chesti de la şosete, la sutiene şi altele!!
6.       Încălţări: sandale comode, fără talpa, fără toc; balerini şi papuci de plajă
7.       Aparatură:  telefonul, aparatul foto poate îl pun poate nu că al ei e mai performant...
8.       Kit de urgenţe: şerveţele umede, Şerveţele uscate, ibuprofen pt durerile de cap, ceva bandaje în caz că fac ceva bătături la picioare, aici ar mai intra ceva medicamente şi unguente daca aş pleca în vacanţa dar nu la soră-mea
Cam asta e !! dacă am uitat ceva adaug la plecare... se presupune ca pun şi paşaport, bani, poşetă.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu