marți, 14 iunie 2011

Info music (iunie)



 Nu sunt fan Inna şi nici nu am fost dar nu pot să mă bucur de succesul ei pe piaţa internaţională acum e în Top UK  pe locul 20 după ce a ajuns pe 15, cu melodia Sun is up, ceea ce e mai mult decât bine, e Super!, mai ales ca englezii sunt încă destul de conservatori. Dar o altă surpinză pentru mine a fost să descopăr că Alexandra Stan cu melodia Mr. Saxobeat  a ajuns pe locul 3. OAU !!!! Mie personal melodia nu îmi place, dar ce mai contează, bine că le place lor!!! Acum am vazut că Alexandra are o melodie  noua Get back care parcă e mai bună, adică după urechea mea de neexpert şi sper să aibă un succes cât mai răsunător în întreaga lume. Venind vorba de englezi, ultimele lor senzaţii sunt cântareţele Adele si Jessie J care au pătrus şi pe piaţa americană, ocupând locuri fruntaşe în Billbord Top 100, şi asta reprezintă visul oricărui englez. Aici pot spune că îmi plac ambele, deşi au genuri diferite, Adele e mai spre soul iar Jessie J e pop (mai mult nu pot spune că nu prea am un limbaj muzical aferent).
 Ce mai e nou?
Shakira ft Pitbull – Rabiosa (mi se pare mie sau melodiile Shakirei sunt din ce în ce mai slabe?!)  
Taylor Swift – The story of us  (cântareaţă americana iniţial de country acum e mai mult pop,chiar pop-rock)
Nicole Scheryzinger ft 50 Cent – Right There (videoclip interesant din punct de vedere al modei)
Jennifer Lopez ft Lill Wayn – I”m into you  (draguţ videoclip din perspectva hainelor şi a machiajului, dar si melodia e ok)
Ladz Gaga – Edge of glory (nu are videoclip încă dar acum e singura melodie care îmi place, poate că dacă face videoclip nu o să-mi mai placă, mai stii?!)
Mary J Blige ft P Diddy& Lil Wayne – Someone to love me (Îmi place.)
Ultimele moutati: 2 videoclipuri şi melodii noi nouţe
1. Rihanna - Man down
2. Katy Perry - Last friday night
Spor la ascultat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu