miercuri, 18 decembrie 2013

Manichiura din ultimele săptămâni

  Şi da, e adevărat..aceiaşi manichiură.timp de două săptămâni. Nu că ar fi ţinut două săptămâni fără să sară ..nuuu! Vreau să zic că am folosit aceleaşi culori...pentru că îm plac aşa de mult..
   Totul a început cu o vizită prin DM... unde am găsit promoţia 1+1 gratis la ojele Nicole by OPI.. Super! Adică 33 lei două oje... chiar când s-au lansat au fost 22 lei pe ojă.dar aşa le iei cam la 17 lei bucata..   Chiar dacă colecţia mea de oje e destul de măricică (cu acestea 2 am 39 buc) nu m-a interesat... Doar ojele cu o steluţă pe capac intră în promoţie.. Eu căutam Confetti Fun..o ojă neagră cu sclipici multicolor..care e pe lista mea de ceva timp... dar nu am găsit-o, nici nu ştiu dacă e sau nu la ofertă..dar am găsit alte două nuanţe...superbe spun eu. Un cupru-auriu aşa mai texturat, adică format din mult sclipici dens. Haley Good Lookin.şi una cu sclipici albastru-turquise şi argintiu suspendat într-un lac transparent Sweet Dreams (sper că se înţelege descrierea că pozele nu sunt tocmai cele mai fidele..sau clare).

Aici se văd culorile cât de cât real


În poze cuprul-auriu pare roz. Săptâmâna trecută am avut albastrul doar pe o unghie..dar când le-am refăcut duminică nu m-am abţinut şi l-am pus pe două unghii. Ambele culori îmi plac foarte mult...dar parcă combinaţia lor îmi place şi mai tare. De mult nu am fost aşa de entuziasmată după o ojă sau două....


 Oja cupru-auriu a început să se ducă după 3 zile..(cu base coat şi top coat) dar ca deobicei să nu trebuiască să refac manichiura mi-am tăiat unghiile şi am mai dus-o 2 zile... Oja albastră a ţinut intactă 6 zile.. când m-am hotărât să o dau jos ..ca să o pot aplica încă o dată!.. Ca la toate ojele cu sclipici datul jos nu e amuzant de loc..dar folosesc tehnica cu foile de aluminiu şi merge!
    Pe săptămâna viitoare vreau să mă întorc la ceva mai de Crăciun roşu cu auriu sau roşu cu alb...deşi aş fi în stare să continuui tot cu ele. Nu trebuie să neglijez nici restul colecţiei!
    Voi ce ojă preferată aveţi? Cât durează manichiura voastră? 
                                                                                    xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Manichiura mea nu dureaza mai mult de o zi,iar cand folosesc oje cu sclipici maxim doua.:D
    Sunt superbe ojele!!

    RăspundețiȘtergere