sâmbătă, 28 decembrie 2013

Cumpărături la final de an (haul)

  Bineînţeles că nu trebuia să fac postarea cu Cumpărăturile lunii decembrie, vezi aici din 19 decembrie..că uite că s-au mai adunat... Dar chiar am crezut că voi putea să mă abţin.... Nu a fost aşa!
   Cu 3 zile înainte de Crăciun am fost în Cluj şi am intrat în Sephora... Big Mistake!... Aveau tot felul de kituri şi paletuţe interesante..cel mai mult m-a tentat cele de la Too Faced şi Benefit, nici nu ştiau că au Benefit... Am ales un kit de la cei din urmă. Conţine mini produse gen ChaCha tint (pentru obaji şi buze), High bean (iluminator), un blush (motivul pentru care am şi luat kitul, un gloss în aceiaşi nuanţă ca blushul şi o pensulă pentru blush...A fost 136 lei. Recunosc că în drum spre casă deja parcă îmi părea rău că l-am luat.. Nu că nu ar fi bun..dar nu era programat în bugetul de luna asta aşa ceva..
   Tot din Cluj mi-am luat şi un Base coat de la Essence, că rămăsesem fără. (măcar un lucru necesar!)

           Iar ieri pentru că a fost Sf. Ştefan a trebuit să mergem până la mall să luăm încă un cadou.. Şi dacă am trecut pe lângă DM nu se puteam să nu mă opresc...şi dacă m-am oprit nu se putea să nu cumpăr ceva.. Magazinul asta mă cam termină financiar... Acum mă bucur că în Oradea nu am Sephora sau Lush... că aş fi în datorii !!! Am mai profitat încă o dată de ofertele de la produlele Palmers şi de la 1+1 gratis de la Nicole by OPI, adică mi-am mai luat o Loţiune antivergeturi..deşi cea pe care o am nu a ajuns la jumătate.dar am zis că sigur pe când se termină nu va mai fi la ofertă (plus că nu nici aşa nu e ieftină 35 lei). La lacuri am ales 2 oje texturate, primele de acest fel pe care le am... sunt mate şi fac parte din colecţia gumdrops, adică arată ca zahărul.. (mi-am şi făcut manichiura cu ele aseară - vă arat în următoarea postare). Nu în ultimul rând am ales cu 16 lei bureţelul de aplicare a fondului de ten, copie după celebrul Beauty Blender.. că tot am vrut să îmi iau cel din colecţia Real Tehniques..care e 25 lei. 




























  Acum trebuie să mă închid în casă până al Rev ..sau cel puţin să  nu mai pun piciorul în mall pâna la anul!
  Voi ce v-aţi mai luat? sau ce aţi primit de la Moşu?
                                                                                             xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Eu abia luna viitoare o sa-mi cumpar niste produse pe care mi le doream.Am vazut seturile din Sephora si cred ca pana la urma o sa pacatuiesc cu unul dintre ele,ma tenteaza cele de la Benefit. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost un impuls..pentru ca nu ajung la Sephora decat de cateva ori pe an!

    RăspundețiȘtergere