joi, 5 decembrie 2013

Avon Anew BB cream - review

  Încă o BB cream pe care am luat-o la testare... Abia luna trecută am avut cea de la Maybelline, review aici dar după cum am mai scris nu am putut-o utiliza pe tenul meu foarte sensibil şi iritat şi am făcut-o cadou. Dar cum era să mă las eu fără o BB cream în casă? Deşi folosesc fondul de ten de luni până vineri, în weekend îmi place să am un machiaj mai lejer..sau seara dacă merg la cumpărăuri ..nu mai revin la fonul de ten. Aşa am comndat de la Avon una din cremele lor BB. Spun una din... că au două, una cu ambalaj negru în gama de cosmetice şi fonduri de ten, şi aceasta cu ambalaj roz în gama pentru creme de faţă Anew... Preţul e cam acelaşi îm jur de 30 lei, dacă  nu e la ceva ofertă.. Am ales-o pe aceasta deoarece crema din această gama spun ei că ar avea tot felul de ingrediente benefice gen peptide, vitamine..etc... Problema cu toate produsele Avon este că nu poţi vedea ingredientele..nici măcar pe internet... mare minus...

Se prezintă într-un tub, cam ca toate cremele BB. Din păcate am descoperit că are un paraben.. ceea ce nu prea îmi place... şi foarte mulţi siliconi  Nu mai ţin minte în câte culori vine, şi nici dacă a trebuit să aleg o culoare..dacă am ales cu siguranţă a fost light... (păcat că nu am catalogul din care am comandat). Prima impresia a fost că va fi prea închisă... dar după aplicare mi-am dat seama că nu e prea închisă ci e prea rozalie!... Personal nu se potriveşte cu nuanţa tenuli meu... Un alt aspect de care te loveşti la prima utilizare este senzaţia de primer pe care o are.... Deşi colorată se întinde şi lasă pielea asemenea unei baze de machiaj, datorită derivaţilor de silicon din compoziţie (gen dimeticone vre-o trei, plus polysilicone..). Acest ultim aspect, deşi nu foarte dorit de mine într-o cremă va face din această BB cream un primer bun, şi deci o salvare pentru acest produs.


  În poză se vede în partea dreaptă o parte din produs uşor masat şi apoi  la mijloc produsul cum se prezintă din tub. După o masare corespunzătoare nivelul de acoperire este mult mai mic.
   Acoperirea pe care o face este mică, spre medie aş spune. Este mult prea rozalie pentru tenul meu, şi  nu mi se potriveşte culoarea deci nu o pot folosi ca atare, ca BB cream. Mă bucur că tenul meu o tolerează şi nu mi-a cauzat reacţii de nici un fel. Ca primer însă mi se pare OK, parcă reduce uşor mărimea porilor, face ca fondul de ten să se aplcie mai uşor, să alunce mai bine, să fie mai uşor de întins şi poate chair lungeşte perioada de purtare a fondului de ten. Spun poate pentru că nu am stat cu fondul de ten mai mult decât deobicei dar chiar mi s-a părut că arăta mai bine după 4-5 ore decât în zilele în care nu aveam această cremă ca bază.
În concluzie:
+ preţ bun
+ funcţionează ca un primer / bază de machiaj
+ spun ei că are ingrediente active, benefice tenului... (un extract din frunze de măslin şi retinolul sunt singurelepe care le-am depistat la ingrediente)
+ Spf 20
- acoperire mică
- multe ingrediente.sintetice din care un paraben
- culoare nepotrivită foarte rozalie...
  Voi aţi încercat acest produs? Ce părerea aveţi despre el? Eu una o voi folosi doar ca bază de machiaj..dar cum dimineaţa nu am timp pentru încă un pas în plus ..va rămâne pentru ocazii sau zilele mai lungi.
Alte review-uri la BB cream-uri
Garnier BB cream, varianta pentru ten normal uscat review aici
Garnier BB cream pentru ten gras, review  aici
Rimmel BB cream are un review aici
La Roche Posay Bb cream, review aici
                                                                                      xx, Cosmina
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu