luni, 2 decembrie 2013

Balsam de buze Himalaya - review

  Mi-am cumpărat acest balsam de buze deoarece vroiam să am unul special pentru poşetă, mic şi uşor de aplicat, adică tip tub de ruj. L-am ales pe acesta din Kaufland cu 6 lei chiar de la casă deoarece scria că e fără parabeni, fără petroleum, fără culori artificiale. Conţine 4,5 g de produs.

            De cum l-am deschis am rămas mirată de mirosul de gumă pe care îl are... mie îmi place.
Se descrie ca: hrănitor pentru buze, previne uscare şi crăparea.  Pe ambalaj mai e precizat că are în compoziţie ulei din germeni de grâu şi ulei din seminţe de morcov. La ingrediente mai sunt prezente şi alte uleiuri şi unturi care constituie mare parte din ingrediente, abia ulimele 4 sunt chimicale gen alcool , eugenol.
      Are o textură nu foarte grasă şi chiar simt că persistă pe buze. Recunosc că nu am buzele crăpate dar dacă ies în frig mă asigur că am ceva pe buze, sau balsam sau ruj. Seara la culcare folosesc balsamul de la EOS. review aici Şi pentru că veni vorba de EOS, cum se compară? Eu zic că sunt foarte apropiate, mirosurile diferă, dar ambele au un miros plăcut, textură fină, nu conţin chimicale şi simţi că îţi hrănesc buzele, doar că acesta e mult mai ieftin.
    Chiar îl recomand! Îmi place. E numai bun pentru sezonul rece şi foarte uşor nu doar la buzunar .
     Voi ce balsam de buze folosiţi? Aţi încercat ale produse de la această firmă?
                                                                                  xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu