marți, 19 noiembrie 2013

Prima vizită la Starbucks

        Pentru prima oară obsesia pentru machiaje a fost pusă pe locul doi, învinsă fiind de pasiunea pentru cafea.. DA! pentru cafea.... .
      În weekend am fost în Cluj şi până acum eu nu ştiam că există în Cluj un Starbucks.. Acestă informaţie a umbrit dorinţa mea de a intra în Sephora, pe lângă care am trecut în grabă.(dacă vă vine să credeţi)..fiind în acelaşi Iulius Mall ... Eram nerăbdătoare..după o cafea....  Am avut lista pregătită... Prima dorinţă era Pumking Spice Latte, dar nu au avut aşa ceva.. m-am mulţumit cu un delicios.... Caramel Cream... şi un Cheesecake.
        În vară am fost pentru prima dată într-un Sturbucks, cel din Lion, Franţa, dar pentru că era o zi caniculară ne-am luat răcoritoare cu gheaţă nu cafea.... plus că atunci eram într-o perioadă  .. no coffee.. scurtă perioadă!
      E adevărat că a da între 12 şi 18 lei pe o cafea, cel puţin în Romania nu e tocmai ok... E foarte bună.. nu contrazice nimeni această afimaţie..doar aşa a devenit acest lanţ de cafenele cel mai vestit din lume.... Oricum dacă ar fi şi în Oradea nu cred că aş consuma mai mult de o dată la câteva luni o cafea de la ei... Acum însă mi-am propus ca în decembrie sî mai merg o dată pentru a încerca aromele pentru Crăciun..una cu nuci şi una cu portocale... Apoi mă voi declara mulţumită...


   Trebuie să mărturisesc că păstrez ca amintire şi paharul şi punguliţa. Se potrivesc cu noul meu decor de sărbătoare!
   Voi sunteţi amatoare de cafea? Aveţi Sturbucks la voi în oraş?
                                                                                               xx, Cosmina

   

Un comentariu: