joi, 7 noiembrie 2013

Maybelline Color Tattoo 24h - review

     Maybelline Color Tattoo sunt farduri cremă care rezistă timp îndelungat. Se pot aplica ca atare sau ca bază pentru fard.  
       Mi-am cumpărat cele două culori în vară din străinătate dar deşi le-am folosit nu le-am făcut review deoarece nu se găseau la noi şi nu am văzut sensul... Acum însă le-am reperat prima oară în Douglas, dar nu m-am uitat la preţ că eram pe fugă, şi mai apoi în Carrfour unde erau 27 lei. În Carrfour chiar am văzut culorile pe care le am şi eu: Pink Gold - o nuanţă de roz sidefată şi Permanent Taupe - un gri mat.
       Se prezintă în recipiente de sticlă cu capac de plastic, eticheta este în culoarea produsului dar dacă le întorci invers se vede prin sticlă culoarea.

Swach-uri:

       Deşi de la aceiaşi firmă textura lor este diferită. Cel roz este mai cremos în timp ce griul este mai uscat (şi deaceea un pic mai greu de aplicat). În general eu le-am aplicat cu degetul..dar am încercat şi cu pensula şi merge. Le-am folosit ca atare, adică ca farduri, nu prea văd sensul să le stric ca şi baze... decât dacă aş avea farduri foarte proaste. După aplicare se usucă şi rezistă foarte bine... nu am stat cu ele 24 de ore, cine poartă machiaj 24 de ore ???.. dar spre 10 ore am stat.. şi au rezistat.. fără primer, altă bază sau pudre peste...
       Le-am purtat şi singure, dar mai mult îmi plac în combinaţie, rozul pe pleoapă şi griul în pliul ochiului... Rozul merge bine singur dar griul nu aşa de tare..mai are nevoie de ceva...
    În vară am convins-o şi pe sora mea să îşi cumpere deşi ea nu se machiază mai deloc, ea si-a luat nuanţa de Bronz (sau ceva de genul) care e frumoasă. M-am mai uitat la alte culori dar nu m-a mai tentat nici una... speram să fie culoare pielii dar nu am găsit-o, dar o voi găsi e singura pe care aş mai cumpăra-o.
       Eu le-am luat doar bazată pe multele review-uri pozitive de pe net... şi nu regret ... Sunt asemănătoare bazelor MAC paint pot.... din câte am citit..dar la o fracţiune de preţ. Am şi de la Essence un fard cremă din colecţia A new League (sau ceva de genul) care e mult mai moale, ca o spumă şi care deasemenea rezistă bine, numai că sunt greu de găsit.
        Lucruri negative nu am de spus despre ele..doar că nu am găsit culoarea aia deschisă de crem... poate se găseşte numai la americani. Trebuie să precizez că la început mi s-au părut un pic mai dificil de blenduit, că nu eram obişnuită cu farduri cremă, dar acum e ok. Le aplci cu degetul, dacă e cazul reaplic (la gri)..dar sunt foarte pigmentate şi nu prea trebuie şi apoi cu o pensulă blenduiesc.. adică să nu am linii clar definite. Fardul gri l-am folosit şi ca eyeliner şi merge foarte bine...
       De frică să nu mi se usuce se ţin cu capacul în jos şi mă asigur că le-am închis bine.
  Le recomand celor care preferă un look rapid dintr-o singură culoare care să reziste foarte mult..şi nu numai!!
    Ce părere aveţi de aceste farduri cremă? Vă tentează să le cumpăraţi?
                                                                                    xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu