joi, 7 noiembrie 2013

Cremă pentru sâni Lush Lovely Jubblies - review

       Da, aţi citit bine titlul, o cremă pentru sâni! Un alt produs pe care l-am luat în vară  Crema pentru gât, decolteu şi sâni Lovely Jubblies de la Lush. A fost o cremă destul de scumpă (pentru mine), 68 lei pentru 100g şi am luat-o de pe site-ul Lush Romania.
     Descrierea lor: Un produs de lux menit sa-ti accentueze frumusetea naturala. Uleiul de migdale, untul de cacao, uleiul de jojoba, uleiul de avocado si ceara, toate iti hidrateaza pielea si ii confera fermitate.

         Eu am luat-o deoarece pe net multe fete spuneau că o folosesc ca şi cremă de faţă sau cremă de ochi. Şi nu văd de ce nu, nu are nici un paraben (spre deosebire de alte creme Lush) şi e plină de uleiuri natruale, extracte de plante, infuzii etc.
      Ingrediente de pe site: Cretusca - Infuzie Trandafir - Infuzie proaspataMigdale - Ulei de migdale organic presat la rece, Cacao - Unt, Jojoba - Ulei de jojoba organic presat la rece, Acid stearic, Glicerina,  Luminita noptii - Ulei de luminita noptii presat la rece, Avocado - Ulei de avocado organic presat la rece, Miere din flori de portocale, Trietanolamina, Lamaita - Ulei, Ylang Ylang - Ulei, Iasomie - Esenta, Crin - Petale, Ceara de albine, Phenoxyethanol, Cetearyl alcool, Citral, Geraniol, Benzil - Salicilat de benzil, Benzil - alcool benzilic, Limonen Linalool Parfum  
           Chiar dacă spre sfârşit este trecut alcool şi la capăt chiar şi parfum, majoritatea cremelor conţin aceste  ingrediente şi nu sunt deloc riscante pentru ten. Chiar dacă tenul meu este acum foarte sensibil nu m-a iritat deloc.
         Pentru sâni sau decolteu nu am observat o mai mare fermitate (dar nici nu am folosit-o zilnic)..dar în jurul ochilor am observat după prima săptămâna o îmbunătăţire a ridurilor fine, .. aşa că acum o folosesc mai mult ca tratament ..o dată pe săptămână .... în jurul ochilor şi pe frunte.
       Crema este foarte uşoară, este hidratantă dar nu grasă. Se absoarbe foarte repede în piele şi miroase demenţial... foarte floral, nu pot spune că e Creţuşca, trandafirul, iasomia sau ylang-ylang-ul dar e ceva de vis!
        Deşi preţul poate părea piperat.. dacă stai să te gândeşti cantitativ e dublu decât o cremă obişnuită de faţă, ca să nu mai zic faţă de o cremă de ochi care are 15-20 ml... Dacă e să  o foloseşti pentru decolteu şi sâni cu siguranţă consumi mai mult, deşi fiiind aşa de uşoară nu ai nevoie de o cantitate mare...
   Un alt mic plus e că miros se păstrează pe piele şi se transferă şi pe haine..şi ţine mult.
    Ce mai O ADOR!!! După cum spuneam.. nu o folosesc zilnic, o drămuiesc să îmi ajungă mult timp şi plus că nu am riduri aşa de grele pe faţă! Dacă se va termina cu siguranţă am să îmi iau alta...

  Ce părere aveţi despre această cremă? V-ar tenta?
                                                                         xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu