vineri, 29 noiembrie 2013

1 Decembrie, Ziua României!

     Poate părea ciudat să scriu acest post pe un blog de frumuseţe..dar chiar nu mă pot abţine. Mă gândesc la el de câteva zile...şi după lungi dezbateri interioare îl scriu...
     Chiar dacă poate părea pueril, gen referatele sau eseurile din şcoală..asta e! Merit să îmi înşir gâdurile legate de ţara mea. Pe scurt IUBESC Romaânia! Poate părea  ciudat deoarece chiar  urăsc prostia şi aroganţa, şi mare parte a locuitorilor suferă de minim una... Urăsc deciziile ce se iau la nivel înalt mânate de interese personale, mârsave....Urăsc clasa politică... şi nici nu îmi place fotbalul.. Urăsc pilele, corupţia, birocraţia, demagogogia, minciuna, înşelătoriile....Şi poate la fel de mult dacă nu mai presus de ele urăsc proasta creştere şi lipsa de educaţie. Şi prin toate aceste urâciuni... probabil urăsc pe toţi care se ocupă cu ele.. deci cei din neamul meu.... Cu toate acestea IUBESC România! De ce? Nu pot răspunde cu un singur cuvânt sau o singură propoziţie... E acel ceva.... care îl simţi înăuntrul tău, e dorul de ţară după o săptămână ... e admiraţia pe care o ai când vezi locuri superbe în ţara asta de care nu ştiai.. e acel sentiment că "ţara asta nu mi-a făcut rău, oamenii din ea mi-au făcut rău (care au uitat să fie români)"; e uşurarea pe care o resimţi când dai de un om bun şi reapare speranţa că se poate mai bine; e tresărirea pe care o ai când auzi imnul şi te fixezi pe versul: "acum ori niciodată să dăm dovezi la lume".. sunt multe alte lucruri pe care le resimţi, chiar dacă de cele mai multe ori le ignori... şi mereu lipsa de răspuns la eterna întrebare "-De ce nu am plecat?"
        Nu am plecat pentru încă mai sper...nu în cineva sau în ceva..ci în general în ţara mea! Sper că o va duce mai bine, spre că se va deştepta, sper că îşi va înfrunta proprii barbari şi tirani...  Şi mai sper că fiind un om bun, care munceşte cinstit, îi respectă pe ceilalţi, nu uită de maniere să fiu eu primul pas spre binele mult dorit, spre deşteptarea tuturor.

     Şi pentru a încheia într-o notă mai apropiată acestui blog, vă aduc aminte că am făcut o postare cu produsele româneşti care îmi plac şi în care am încredere...  vezi aici Puteţi lăsa şi voi sugesti cu alte produse româneşti care vă plac şi în care aveţi încredere..
    La mulţi ani fericiţi ROMÂNIA!
                                                                                xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu