vineri, 26 octombrie 2012

Produsele mele preferate de la Lush

  Desi sunt scumpe, nu sunt tocmai naturale, pentru că multe din produsele lor conţin parabeni sunt multe produse Lush care chiar îmi plac şi aşa o dată pe an poate mă voi răsfăţa să îmi mai cumpăr. Pentru cei care nu cunosc firma am realizat o prezentare mai amănunţită aici . Eu am luat numai produse care sunt fără parabeni şi cele care mi-au plăcut cel mai mult sunt cele de mai jos.

1. Produsele de baie: săpunurile (pentru care am făcut un post aici), Spumantul de baie, Cremele de baie şi Sarea de baie
  Toate miros foarte bine, spumantul  se poate folosi mai multe ori, rupând din el câte o buncăţică iar spuma  e foarte rezistentă şi pufoasă.... Cremele de baie lasă un miros plăcut care mai apoi se păstrează uşor pe piele şi care au şi rol de hidratare, după ce ieşi din baie nu mai trebuie să aplici cremă.

2.  Masca de faţă Mask of Magnaminty

   Mi-a plăcut foarte tare deoarece nu doar că exfolia bine faţa, oferea o senzaţie de răcorire dar tenul meu arăta mult mai luminos după fiecare utilizare. Am folosit-o săptămânal şi m-a ţinut câteva luni bune. (47 lei)

3. Gelul de duş Rub Rub Rub

   Este un gel de duş exfoliant dar nu exagerat, cu un miros proaspăt. L-am luat pentru că era singurul gel de duş care nu avea parabeni şi venea la gramaj de 330 ml la preţul de 57 lei in timp ce unul de 100g e 32 lei şi unul de 250 ml e 55 lei. Îmi place mult şi mirosul şi textura granulată.

4. Untul de corp Aqua Mirabilis ( o mică menţiune)
  Este un exfoliant cu coji de migdale dar are şi unt de cacao care lasă piele foarte catifelată. Deşi la final se cam dezintegrează el mi s-a părut un produs bun ( preţul e de 48 lei)

        Acestea sunt produsele care mi-au plăcut. Am mai încercat şi:  şamponul Big, şamponul solid Jumping Juniper, balsamul American cream, scrub solid Sugar scub, deodorantul Teo (care era să ajungă pe listă), uleiul solid de masaj Therapy şi Wiccy magic muscles. Ultimele două nu le-am nimerit cu mirosul...nu mă încântă...restul probabil nu le-am ales bine..... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu