miercuri, 17 octombrie 2012

De ce îmi place toamna!

   Chiar dacă nu e anotimpul meu preferat...(nu că aş avea unul....) îmi place toamna în octombrie....În septembrie...e doar un pic mai mult lucru....şi peisajul nu prea e schimbat. În octombrie, ca acum, sunt toate lucrurile care îmi plac... Noiembrie devine gri, cînd nu mai sunt frunze, mult mai rece....Dar Octobrie...... uuuu... îmi place pentru că:
  •     Ador culorile frunzelor, când mai este un pic de verde care se amestecă cu galben, portocaliu....un strop de roşu şi un mic accent de maro. 
  •     Îmi place că e un pic mai răcoare şi pot purta eşarfe şi mai multe straturi de haine..dar totuşi lejer. Iubesc eşarfele colorate!
  •     Haine, paltoane, cardigane......
  •     Botine, cizmuliţe...pantofi....încă merg pe tocuri că după ce îngheaţă trec mai mult pe tălpi pentru o mai bună stabilitate (ha-ha...)
  •     Toţi strugurii s-au copt....şi mie una îmi plac aproape toate soiurile.. (mai puţini cei negri acrişori)
  •    Machiaj mai intens, în zilele noroase...smoky eyes...cu tonuri de maro sau gri
  •    Rujuri mai închise, mai roşiatice
   Wallpaper-ul meu cred că e adorabil.

  Dar am mai găsit ceva pe placul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu